BEG airport status
Aeroflot kupuje još 20 domaćih aviona Sukhoi Superjet 100

Aeroflot kupuje još 20 domaćih aviona Sukhoi Superjet 100

BEOGRAD – U novembru prošle godine ruska aviokompanija Aeroflot je potpisala ugovor o nabavci još 20 aviona iz domaće fabrike Suhoj (Sukhoi). U pitanju je već poznati Suhoj Superdžet 100 (Sukhoi Superjet 100), kojih je do sada iz ove kompanije poručeno 30, pa će tako od 2017. Aeroflot imati 50 aviona ovog tipa u svojoj floti.

 
 
Aeroflot_Sukhoi_Superjet_100-95B
 
 
Ruska nacionalna aviokompanija Aeroflot i Suhoj, odnosno SCAC (Sukhoi Civil Aviation Company) potpisali su ugovor o isporuci 20 aviona Suhoj Superdžet 100 (SSJ100). Pismo o namerama potpisali su u novembru prošle godine generalni direktor Aeroflota Vitalij Saveliev i šef borda direktora SCAC-a  Mihail Pogosjan. Većina poručenih Superdžetova će biti isporučena u “ full“ konfiguraciji sa 87 putničkih sedišta, raspoređenih u dve klase: 12 u biznis i 75 u ekonomskoj, navodi se u saopštenju proizvođača.

Od početka ove godine,  Aeroflot u svojoj floti ima 16 novih aviona tipa SSJ 100, a nastavak isporuke novih letelica iz domaće fabrike, samo će doprineti očuvanju prošlogodišnje pozicije kompanije kao prevoznika sa „najmlađom“ flotom na svetu u konkurenciji velikih kompanija sa preko 100 aviona, piše u saopštenju koje stiže iz Suhoja.

Ovaj sporazum označava početak potpuno nove faze saradnje između Aeroflota i UAC (United Aviation Company), čiji je SCAC deo. Dve kompanije će koordinirati svoje dugoročne strateške planove razvoja pružajući snažan podsticaj razvoja ruske industrije aviona.

Ovo je osma godina od kako je avion ušao u komercijalnu upotrebu, a do sada je napravljeno preko 80 Superdžetova čija je jedinična cena nešto preko 35 miliona dolara, odnosno još milion više za „long range“ verziju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

    Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

    05. Apr 2025.Pogledaj
    04. Apr 2025.Pogledaj

    Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

    Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

    04. Apr 2025.Pogledaj

    Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

    04. Apr 2025.Pogledaj