BEG airport status
Konstituisana Grupacija za vazdušni saobraćaj Privredne komore Beograda

Konstituisana Grupacija za vazdušni saobraćaj Privredne komore Beograda

BEOGRAD – Grupacija za vazdušni saobraćaj formirana je juče u Privrednoj komori Beograda, a Raša Ristivojević, izvršni direktor Aerodroma „Nikola Tesla“, izabran je za njenog prvog predsednika.

kombeg-Privredna-komora

„Grupacija za vazdušni saobraćaj“ će okupljati sve firme koje se naslanjaju na vazdušni saobraćaj i predstavnike Ministarstva saobraćaja i nauke, otvorena je za sve druge koji imaju bilo kakvih dodirnih tačaka sa vazduhoplovstvom, a očekuju se i predstavnici vojnog vazduhoplostva, naveo  je prilikom konstituisanja njen prvi predsednik Ristivojević, a preneo Tanjug.

Predsednik Grupacije je dodao da imaju veliku podršku Ministarstva saobraćaja i napomenuo da postoje tri stuba u vazduhoplovstvu – aerodromi koji su servisi protoka putnika i aviona, same avio-kompanije i Direktorat civilnog vazduhoplovstva, koji moraju da funkcionišu besprekorno:

– Komora ima instrumente kako da organizuje firme da se bore za određena svoja prava, promene zakona i slično. Kada se razvijate uvek dolazite do nekih novih stvari koje treba menjati i zato je komora značajna da ukaže u kom pravcu zakonodavci treba da razmišljaju. – rekao je Ristivojević.

Male aerodome u zemlji koji se osposobljavaju za civilni saobraćaj, aero-klubove, sportska vazuhoplovna društva i škole takođe treba okupiti u Grupaciju za vazdušni saobraćaj, smatra predstavnik Direktorata civilnog vazduhoplovstva Miloš Banović. On je naglasio da je urađen i predlog izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju.

Tanjug navodi da će se Grupacija baviti i energetskom efikasnošću, povezivanjem civilnog i vojnog upravljanja vazdušnim saobraćajem, kooperacijom sa Eurokontrolom, formiranjem baze kapaciteta i mnogim drugim pitanjima koja se pokažu kao važna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Bo

Cemu ovo sluzi? Uz to i ne radi….

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj