BEG airport status
Red Bull organizuje svetsko prvenstvo u virtuelnoj vožnji aviona

Red Bull organizuje svetsko prvenstvo u virtuelnoj vožnji aviona

BEOGRAD – Ljubitelji nove verzije igrice Red Bull Air Race koja je dostupna korisnicima pametnih telefona, imaće priliku da se u virtuelnoj vožnji nadmeću na svetskom prvenstvu. Osim boljeg grafičkog rešenja koje pruža osećaj realnog letenja, učesnici ovog takmičenja će se i u pogledu prirpeme za letenje osećati kao pravi piloti. Najbolje među njima očekuje finale u Las Vegasu, a pobednika G-let u pravom dvosednom avionu.

 
 
FO-1FFFY457W1W11
 
 
Kupovina aviona, trka i upravljanje letelicom. Sve ovo izgleda gotovo realno u novoj verziji Red Bull Air Race video igrice.
 
Avion po želji igrači mogu da kupe u prodavnici (The Airplane shop) u čijoj se ponudi nalazi 16 različitih modela iz 4 različite klase.
 
– Učesnici imaju pristup avionima najbrže svetske motosport serije, a trke izgledaju stvarno-izneo je Met Hol,  bivši vojni pilot Australijskog kraljevskog vazduhoplovstva. –
 
 
FO-1GR7XKM8H2111
 
 
Prirpeme koje u stvarnosti postoje za pilote, ovom prilikom će se organizovati za učesnike takmičenja. Igrači će u Sloveniji moći da prođu obuku za pilota i korišćenje kontrole trkačkih aviona. Trkačke staze na tim pripremama biće slične onima koje će se voziti na takmičenju.
 
Priliku da se oprobaju u virtuelnoj vožnji po njima dobili su pobednik prave Red Bull trke iz 2006. godine,  amerikanac Kirbi Čemblis i njegovi rivali – Pit Meklaud iz Kanade, Met Hol iz Australije i Hanes Arč iz Austrije, na kursevima u Japanu, gde će se takmičiti  16/17. maja.
 
Grafika je realistična, kao i mogućnost za manevre. Izgleda kao da ste u pravim trkačkim avionima- kaže Čemblis.
 
– Trka i turnir izgledaju kao da se sve dešava u stvarnosti, kao u pravom takmičenju u Seriji 14 i Seriji 8. Jako mi se sviđa i način na koji možeš da biraš svoj trkački avion – objasnio je Meklaud.
 
 
FO-1H2U8C1CS2111
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj