BEG airport status
Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

Etihad kargo predstavlja novo rešenje za transport farmaceutskih proizvoda

BEOGRAD – Novo rešenje Etihad karga, TempCheck, omogućiće da svi proizvodi iz farmaceutskog i zdravstvenog sektora koji moraju da se drže na različitim temperaturama, uključujući krvnu plazmu, tablete, lekove i anestetike, dobiju adekvatnu zaštitu od kvarenja zbog izloženosti toploti ili hladnoći tokom transporta.

 
 

Thermo blanket ULD being loaded onto an Etihad Cargo 747 - Resize
TempCheck: Farmaceutski proizvodi na kontrolisanoj temperaturi u svakoj fazi putovanja

 
Uz nadzor obučenih i iskusnih timova, TempCheck obuhvata najnoviju opremu, procese i operativne procedure koje održavaju sve farmaceutske proizvode u željenim uslovima od hladnjače do platforme za utovar i od aviona do klijenta.
 
– Tesno smo sarađivali sa našim klijentima iz farmaceutskog sektora na razvoju ovog specijalizovanog rešenja, koje je kreirano da obezbedi da njihovi proizvodi osetljivi na temperaturu budu zaštićeni u svim fazama putovanja i da u savršenom stanju stignu do konačnog odredišta. – poručuje potpredsednik Etihad karga, Dejvid Ker.
 
.

Šta pruža nova TempCheck usluga?

 
Niz (aktivnih) „Unit Load Device“ (ULD) kontejnera sa kontrolisanom temperaturom, dostupnih za iznajmljivanje, za održavanje proizvoda u hladnom, rashlađenom ili zamrznutom stanju tokom prevoza.
 
Zaštitu unapred ohlađenim termalnim pokrivačem (pasivno), za umotavanje tereta osetljivog na temperaturu prilikom premeštanja od aviona do hladnjače i obrnuto.
 
Prioritetno rukovanje i utovar, pri čemu se obezbeđuje da se sav tovar prenese iz hladnjače u avion i obrnuto u roku od 40 minuta.
 
Skladištenje tereta na kontrolisanoj temperaturi u avionu.
 
Hladnjače u sedištu u Abu Dabiju, gde se klijentima pružaju usluge skladištenja na različitim temperaturama.
 
Etihad kargo nudi kombinaciju kapaciteta teretnog prostora svojih aviona ka 111 međunarodnih destinacija, sa flotom od 111 letelica.
 
Takođe, u pripremi su i nove posebne prostorije koje po planu treba da budu u funkciji pre leta 2015. Ovakve izmene urađene su kako bi se odgovorilo na sve veću potražnju.
 
– Tokom protekle dve godine smo zabeležili ogroman porast količine farmaceutskih proizvoda koje smo uspešno prevezli preko našeg sedišta u Abu Dabiju nastavljajući da širimo naše putničke i teretne mreže. – poručuje Dejvid Ker, potpredsednik Etihad karga.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Bo

rupa na saksiji

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj