BEG airport status
Wizz Air prvi put imenovao ženu za baznog kapetana Andrea Litesku je prva žena šef pilota u Rumuniji

Wizz Air prvi put imenovao ženu za baznog kapetana

Andrea Litesku  je prva  žena koja je postala bazni kapetan (šef pilota u bazi) u kompaniji Viz er (Wizz Air), a ujedno je i prva žena šef pilota u Rumuniji. Od ovog meseca ona će raditi u bazi Viz era na aerodromu Otopeni u Bukureštu.

Litesku je diplomac Rumunske akademije za vazdušni saobraćaj i vazduhoplovni inžinjering Univerziteta u Bukureštu. Karijeru pilota počela je na Boeingu 737.

U Viz er je došla u aprilu 2011. godine na mesto starijeg kopilota. U novembru 2013. postala je kapetan i od tada se nalazi u bukureštanskoj bazi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Draga Dina,

Mozda ovo nije los trenutak da napisete nesto i o Vesni Bucan 1. zeni kapetanu na saobracajnom avionu iz Srbije. Da ako vec hvalimo komsijsko malo ne zaboravimo i nase :)
Unapred se izvinjavam ako je iz Srbije neka od dama bila kapetan na soabracajnom avionu pre Vesne, koliko je meni poznato (a nazalost zene su novija istoja u cockpitu saobracajnih aviona kod nas) Vesna je prva. Za svaki ponos, bez daljnjeg.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj