Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
Intervju: Predrag Vučković – Extreme Photographer
Frequent flyer fotograf. Foto: Dragan Trifunović

Intervju: Predrag Vučković – Extreme Photographer

U biografiji Predraga Vučkovića piše:

Rođen 1973. godine, živi u Beogradu, stalno putuje (svetom), fotografiše od 1989. godine, bavi se esktremnim sportovima, vozi BMX (freestyle), pasionirani je snowboarder, windsurfer, ronilac.

2001. godine otvara svoj fitnes klub i fotografija mu kreće u potpuno novom pravcu – u svom studiju počinje fotografisati fitnes modele. Iz ove kreativne promene pravca nastaje i jedini magazin u Srbiji posvećen ovom sportu.

Glavni je fotograf inflight magazina „Elevate“ srpske nacionalne aviokompanije, i ono najvažnije, verovatno je fotograf sa najviše sati provedenih u vazduhu – ne samo iz Srbije, već globalno.

Kada ste zadnji put slikali avion? Iz helikoptera. Iz akrobatskog aviona. Na glavačke. Foto: Dragan Trifunović
Kada ste zadnji put slikali avion? Iz helikoptera. Iz akrobatskog aviona. Na glavačke. Foto: Dragan Trifunović

11 godina ima tu privilegiju da mu u radnoj knjižici piše „Red Bull fotograf“ i/ili „Zvanični Red Bull Air Race fotograf“.

Jedan je od najljubaznijih i predusretljivijih profesionalaca koje možete naći, nešto što se odlično prepoznaje na prvu loptu.

Ekskluzivno koristi Nikon. D4, D3x, D800, D300 i D200 10.5mm f/2.8, 16mm f/2.8 , 12-24mm f/4, 14-24mm f/2.8, 17-35mm f/2.8, 24mm f/1.4, 18-35 mm f/4, 28-70mm f/2.8 , 35-70mm f/3.5, 50mm f/1.4, 85mm f/1.4, 105mm f/2.8 , 70-200mm f/2.8, 80-400mm f/4, 200mm f/2.0, 300mm f/2.8.

Iskoristili smo jedinstvenu priliku i intervjuisali Predraga u pauzi između dva leta Red Bull helikopterom. Priča nam kako podnosi ovakav život, kako to izgleda iza scene i šta je sledeće:

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Di

Pored toga što je odličan fotograf, Peđa je i vrhunski profesinalac ali i sjajan lik, uvek opušten i prijateljski nastrojen.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs