BEG airport status
Avro Business Jet Explorer Concept

Avro Business Jet Explorer Concept

Jedan od zanimljivijih biz-jetova, Avro Business Jet, dobio je svoj redizajniran koncept koji će vam posebno biti koristan na onim redovnim višednevnim izletima po afričkim rezervatima. Rasklopiva veranda, mogućnost korišćenja nepripremljenih pisti i luksuz na koje ste navikli unutra, opcije su koje je dizajnerska kuća Design Q spremila za vas. Poput tjuninga skupih automobila sada postoji i ova varijanta na, zanimljivo je, jednom od najdiskretnijih biznis mlaznjaka trenutno.

Na prošlogodišnjem aeromitingu u Dubaiju imao sam to zadovoljstvo da sedim u primerku Bulgaria Air-a i uverim se u zanimljivu osnovnu varijantu kojom je BAE Asset Management ponovo vaskrsao popularni „Džambolino“. Diskretan izgled dosadnog uobičajenog regionalnog komjutera spolja i preterivanje unutra. Rizik da vas mrze i buše vam gume kada vide vaš novi superseksi Gulfstream ili Citation X sa vingletima više ne postoji. Opcija za koju su se, od svih ljudi, odlučili i vladaoci Dubaija zaista je nešto najrazumnije što možete pazariti. Sada, sa mogućnostima Explorer koncepta imate sve to isto i za divljinu.

Pored slika novog koncepta tu je i moj intervju sa predstavnikom BAE Asset Managementa gde se možete uveriti da ni osnovni model nije tako loš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj