Kako saopštavaju iz kompaniji Etihad ervejz (Etihad Airways), broj putnika koji je leteo širom globalne mreže linija ove avio-kompanije tokom Ramazanskog Bajrama iznosio je rekordnih 291.518. Ovaj broj za 12% je veći u odnosu na 260.641 putnika prevezenog u istom periodu prošle godine.
Faktor iskorišćenosti kapaciteta za prevoz putnika iz Abu Dabija je u ovom periodu uvećan sa 82,1 procenata u 2014. godini na 82,3 procenata u 2015. godini, dok je faktor popunjenosti širom mreže linija iznosio 78,3 procenata. Avio-kompanija je tokom Bajrama ove godine iz svog čvorišta obavila 83 leta više nego u istom periodu u 2014. godini.
U periodu pred letnju sezonu, Etihad ervejz i njegovi partneri na aerodromu u Abu Dabiju su pripremili i sproveli niz mera kako bi se suočili sa povećanjem prometa.
U ove mere spadaju: promene u redu letenja kako bi se unapredile konekcije, organizovanje besplatnog autobuskog prevoza, mogućnost ukrcavanja dodatnog prtljaga i dodatni poeni kroz program lojalnosti Etihad Guest ukoliko se prijava na let obavi što ranije ili u vreme manjih gužvi, kao i angažovanje dodatnih 100 zaposlenih u zemaljskom osoblju.
Među specijalnim merama je i prijavljivanje na let u periodima manjeg prometa na aerodromu u Abu Dabiju. Ona je svakodnevno važila u periodu od 1 do 6 časova i od 13 do 18 časova, a ovu uslugu je iskoristilo više od 3.100 gostiju
– Veoma smo zadovoljni što smo još jednom postigli rekord u broju prevezenih putnika i prtljaga širom mreže linija Etihad ervejza tokom Ramazanskog Bajrama, jednog od najprometnijih i najizazovnijih perioda tokom godine. Upravljanje tako značajnim prometom u tako kratkom vremenskom periodu je rezultat pažljivog planiranja i danonoćnog rada više stotina zaposlenih Etihad ervejza u Abu Dabiju i širom sveta – kaže kapetan Ričard Hil, direktor operacija Etihad ervejza.