BEG airport status
Viz er omogućio unošenje dodatnog ličnog prtljaga kod prioritetnog ukrcavanja Viz er unapređuje uslugu prioritetnog ukrcavanja. / Foto: Wizz Air

Viz er omogućio unošenje dodatnog ličnog prtljaga kod prioritetnog ukrcavanja

Kompanija Viz er (Wizz Air) unapredila je svoje usluge prioritetnog ukrcavanja koja će od sada uključivati i mogućnost unošenje dodatnog malog ličnog prtljaga putnika u putničku kabinu

Putnici koji od danas lete sa uslugom prioritetnog ukrcavanja (Priority Boarding), koju su kupili bilo kao samostalnu opciju, bilo kao deo „Plus Fare“ ili „Wizz Privilege Pass“ tarife, imaju mogućnost da sa sobom u kabinu unesu i jedan manji komad ličnog prtljaga kao dodatak na već postojeći mali ili veliki ručni prtljag.

– Konstantno radimo na tome da putnicima pružimo više, a u isto vreme pazimo da cene karata ostanu niske. U Vizu verujemo da uvek postoji mogućnost da stvari radimo bolje, a povratne reakcije putnika nam pokazuju da postoji prostor za unapređenja na osnovne niske tarife koje nudimo milionima putnika. Viz primenjuje darežljivu prtljažnu politiku koja omogućava ili jedan besplatan mali prtljag unutar putničke kabine, ili, uz malu doplatu, jedan veliki ručni prtljag bez ograničenja težine. Sa ovim unapređenjem usluge prioritetnog ukrcavanja, stvaramo dodatne izbore onima koji žele da unesu dodatni prtljag u avion, a u isto vreme pazimo da ukrcavanje ne postane naporno i stresno za putnike kao i da putnička kabina ne bude pretprana – objašnjava komercijalni direktor Viz era, Đerđ Abran.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj