BEG airport status
Viz er uveo novu proceduru za promenu datuma i destinacije letenja Viz er nastavlja sa uvođenjem novih opcija / Foto: Wizz Air

Viz er uveo novu proceduru za promenu datuma i destinacije letenja

Low-cost kompanija Viz er (Wizz Air) uvela je novu pojednostavljenu proceduru za promenu leta (Flight Change).  Nadoknada za promenu datuma ili destinacije nakon izdate karte iznosiće 50% od originalno plaćene tarife.

U okviru nove procedure, potrebno je platiti i razliku do nove tarife i nadoknadu za prtljag, ukoliko postoji razlika u odnosu na originalnu rezervaciju.

– Dok mnoge tarife ekonomske klase ne dozvoljavaju nikakve promene leta, Viz erove jeftine tarife postaju fleksibilne, a rezervacije se mogu prilagoditi ako dođe do promene plana putovanja ili potreba putnika. Predstavili smo ovaj pojednostavljeni model nadoknada za promene leta kao deo našeg programa stalnog poboljšavanja usluga – izjavio je portparol Viz era, Danijel de Karvaljo.

Putnici mogu da izbegnu plaćanje nadoknade za promenu karte u ovoj kompaniji ukoliko izaberu “Plus Fare” tarifu ili ako uz fiksnu doplatu uzmu “Wizz Flex” na osnovnu tarifu (Basic Fare). Obe opcije pružaju mogućnost neograničene promene leta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj