BEG airport status
Iran će kupovati između 80 i 90 novih aviona godišnje Kupovina putničkih aviona među prvim investicijama Irana po ukidanju sankcija

Iran će kupovati između 80 i 90 novih aviona godišnje

Ukoliko vlast u Teheranu postupa u skladu sa sporazumom o nuklearnom programu koji je nedavno postignut sa šest velikih svetskih sila u Beču, velike su šanse da će Iranu biti ukinute sankcije.

Prema prvim informacijama koje stižu iz ove zemlje, mogućnost slobodne trgovine će, između ostalog, biti iskorišćena za obnovu flote putničkih aviona čija je prosečna starost 23 godine. 

Kako je prenela iranska novinska agencija, IRNA, planira se kupovina jednakog broja Erbasovih i Boingovih aviona:

– Iran će u prvoj fazi obnavljanja svoje flote godišnje kupovati između 80 i 90 aviona ovih kompanija – rekao je predstavnik iranskog Direktorata za civilno vazduhoplovstvo, Muhamed Kodakarami, dodajući da bi u naredne četiri godine trebalo da se kupi ukupno 300 aviona.

Zvaničnici ove zemlje su još ranije najavili da bi za potpuno obnavljanje flote bilo potrebno nabaviti između 400 i 500 aviona u narednih 10 godina. Prema iznetim procenama, vrednost ovakve investicije bila bi oko 20 milijardi dolara.

Prema navodima iranske novinske agencije, Iran će finansijska sredstva za obnavljanje flote putničkih aviona pokušati da nabavi kroz inostrane kredite, državne fondove, lizing i druge mehanizme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj