BEG airport status
Er Srbija omogućila podnošenje reklamacija interaktivno umesto e-maila Brže do odštete / Screenshot Er Srbija

Er Srbija omogućila podnošenje reklamacija interaktivno umesto e-maila

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) uvela je novu uslugu kojom će putnici moći da daleko brže podnose svoje reklamacije, ali i ostavljaju komentare i daju sugestije.

Na sajt Er Srbije u delu za podršku gostima, putnici mogu direktno da popune odštetne zahteve. Postupak je interaktivan, a celokupni proces automatizovan.

Komunikacija sa korisnicima dodatno je skraćena i ubrzana uvođenjem automatskih poruka koje se generišu nakon registrovanja reklamacije, kod njenog rešavanja – prihvatanjem ili odbijanjem i kod obaveštavanja o uplati iznosa odštete na račun putnika.

Navedena inovacija predstavlja unapređenje u odnosu na dosadašnju praksu, kada je podnošenje reklamacija prevashodno obavljano putem elektronske pošte.

Procedura je sada racionalizovana, pa se očekuje da će i postupak rešavanja reklamacija, zaključno sa uplatom odštetnog iznosa na bankovni račun korisnika, biti brži, poručuju iz kompanije Er Srbija.

Korisnici usluga Er Srbije koji nemaju pristup internetu moći će, kao i do sad, da podnose svoje reklamacije, komentare i pohvale na prodajnim mestima Er Srbije ili poštom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Je

Draga nasa kompanijo,

Vise puta sam slala sugestije za vas rad i usluge koje nudite nasim putnicima.
Sama cène karte su ne preskupe n’a vasoj liniji Paris -Beograd Gde su nasi putnici primorani da koriste usluge drugih kompanija kao sto je Wizair a i ostale kompanije Gde je ukljuceno presedanje da li preko Amsterdama,Minhena i dr gradova
Jednom sam vec pisala i ne znam da li je ista mail adresa da nudite usluge ljudima koji koriste nasu kompaniju do Bukuresta ili do Bejruta Gde je cena jedne povratne karte ispod 200 eura a samo usluga vasz avio kompanije do Beograda je i do skoro tri puta jaca cena
To ne pisem ako mislite onako tek Tako da mi kritikovala ,jel radim n’a aerodromu Charles de Gaulle i to n’a terminalu 2D Gde imamo svaki dan dva leta za Bg osim subote Gde imamo samo jutarnji let za Bg
Vidim i tuzno je da takvu politiku ima nasa avio kompanija
Npr preko jula i avgusta cena karte povratne je 552 eura a jedna karta sa presedanjem preko Minhena je 162 eura koju Sam i rezervisala Jel i sami vidite koja je tu razlika u ceni
Zbog cega pitam se toliko dranje u ceni ,jel nas let traje 2h15 otprilike a sa presedanjem 4h10 a usteda da sa jednom kartom air serbijom preko deugih kompanija moze da putuje skoro cetvoroclana porodica
Mogu da vam posaljem i rezervaciju da vidite …
Isto Tako sad sam dosla kao promocija Gde je trebalo da bude karta 129 eura white najeftinija opcija stim sto Sam je n’a kraju platila 195 bez prtljaga..
Pogresno Sam rezervisala povratak umesto 2 Maja zbog praznika uzela oreko vas i platila 15 eura plus usluge vase da bi zvala do danas da mi promene i izadju u susret promene datuma i neuspesno
Vasa karta nedozvoljava promotivna karta umesto 129 placena 195 eura plus provereno da ima slobodbih mesta za 2 maj
Bas razocarana i sta reci a sve nase pilote i shjuardese poznajem i znaju za mene i svi me zadovoljno traze prilikom sletenja
Bas ruzno i neshvatljivo izlazenje u susret sa vase strane jel mogla sam da uradim 48 h nakon kupovine karte a to je i uradjeno odmah nakon rezervacije i kontaktirana vise puta jelena l’azic i
Nadam se da cete procitati moj mai
Unapred hvala
Zivkovic
Jelena

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj