BEG airport status
NAJAVA: Trstenik domaćin prvenstava u preciznom i aero-reli letenju Na aerodromu u Trsteniku ove nedelje dva letačka prvenstva i aeromiting / Foto: Opština Trstenik

NAJAVA: Trstenik domaćin prvenstava u preciznom i aero-reli letenju

Opština Trstenik i aeroklub u ovom gradu domaćini su 22. prvenstva Srbije u preciznom letenju i 38. državnog takmičenja u aero-reliju.

Oba nadmetanja biće održana od 3. do 6. septembra na aerodromu u Trsteniku na kome će posle proglašenja pobednika biti organizovan i manji aeromiting.

– Reli takmičenje se sastoji iz tri discipline: izviđanja, vremenske tačnosti i preciznog sletanja.

Na unapred pripremljenim maršutama postavljeno je pet okretnih tačaka i osam fotografija koje je potrebno pronaći u roku od 90 minuta sa tolerancijom od ±2 sekunde. Zadatak se završava preciznim sletanjem na polje širine 2 metra – saopšteno je danas iz Opštine Trstenik.

U Aroklubu Trstenik kažu da je za oba prvenstva prijavljeno po 12 takmičara iz 7 aeroklubova.

Letački deo takmičenja održaće se 3,4. i 5. septembra, a proglašenje pobednika najavljeno je za nedelju, 6. septembar, prepodne.

Za popodnevne časove planiran je aeromiting sa, kako organizatori najavljuju, bogatim letačkim programom.

– Posetioce očekuju padobranci, zmajevi, jedrilice, ultralaka avijacija, generalna avijacija i jedan oldtajmer. Znamo da će biti „Utve 75“ i verovatno „Cessne“. Za „Zlin“ još uvek nemam potvrdu, ali ga očekujemo – kaže Dejan Sarić, član upravnog odbora Aerokluba Trstenik.

Organizaciji događaja pomogao je Vazduhoplovni savez Srbije.

11062546_431769743673185_8361116504817571077_n
Promo poster događaja
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Takodje paralelno sa drzavnim prvenstvima Virtualna avio kompanija BalkanFly organizuje promociju vitrualnog letenja i virtualne kontrole letenja pod nazivom Fly in Trstenik
http://i.imgur.com/9vwmZak.jpg

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj