BEG airport status
Proglašeni pobednici prvenstava u preciznom letenju i aero-reliju u Trsteniku Najbolji rezultat postigli piloti iz aerokluba "Naša krila " iz Paraćina / Foto: Opština Trstenik

Proglašeni pobednici prvenstava u preciznom letenju i aero-reliju u Trsteniku

Jedriličarskim akrobacijama i padobranskim skokovima obeleženo je zatvaranje državnih prvenstava u aero-reliju i preciznom letenju u Trsteniku. 

Najzapaženiji rezultat postigli su piloti iz aerokluba „Naša krila“ iz Paraćina, a dvostruki pobednik u generalnom plasmanu i u aero-reliju i u preciznom letenju na prvenstvu Srbije je pilot iz ovog kluba, Aleksandar Godić.

Pilot iz Kraljeva, Milorad Marković, nije zabeležio ni jedan kazneni poen, što je izuzetno retko na ovakvim takmičenjima.

– Vozim avion “Moran Sokata 893 ed” i mislim da sam zahvaljujući nekim osobinama ovog aviona, koje sam uspeo da iskoristim, bez negativnog poena pobedio u jednoj od najtežih disciplina, a to je precizno sletanje – rekao je Marković.

Utisak sa ovog druženja pokvarilo je jedino loše vreme. Okupljeni u Trsteniku zbog toga nisu imali priliku da vide Zlina, a izostale su i ekipe iz Smedereva i sa 13. Maja.

Na državnom prvenstvu u preciznom letenju učestvovalo je sedam klubova i trinaest učesnika, dok je na prvenstvu u aero-reliju učestvovalo devet posada iz šest aeroklubova iz Srbije.

– Prošle godine je trstenički aerodrom bio domaćin jednog, ove godine čak dva državna prvenstva. To govori o tome da možemo očekivati da će se uskoro u Trsteniku održati neko od svetskih ili evropskih prvenstava – izjavio je zamenik predsednika Opštine Trstenik, Stevan Đaković, dodajući da će grad nastaviti da podržava ovakve manifestacije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj