BEG airport status
Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga –  više torbi i manje naknade Pogodnosti zavise od "tarife po izboru", linije i statusa članstva u programu lojalnosti "Etihad Guest" / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga – više torbi i manje naknade

Etihad ervejz (Etihad Airways) uvodi novine u svoju politiku dozvoljenog prtljaga, čime će se na pojedinim linijama putnicama omogućiti unošenje većeg prtljaga nego do sada. Takođe, naknade za dodatni prtljag će biti umanjene kod većine tarifa.

Pravo na jednu, dve ili tri torbe, zavisiće od „tarife po izboru“, linije i statusa članstva u programu lojalnosti „Etihad Guest“.

Na nekim linijama će se dodatni trošak predaje dodatne torbe težine do 23kg smanjiti za čak 90 %, uz mogućnost dodatnog umanjenja za 30 % ako se za dodatni prtljag plati unapred direktno kod Etihad ervejza do 24 sata pre leta.

Osim toga, dozvoljeni prtljag Ekonomskim „Value“ i „Freedom“ klasama na određenim linijama je sa 30kg povećan na dva komada prtljaga do 23 kg (ukupno do 46kg dozvoljenog prtljaga).

U premijum kabinama na određenim linijama, dozvoljeni prtljag je uvećan sa 40/50kg na dva komada od 32kg.

„Gold“ i „Platinum“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti dobijaju dodatni komad prtljaga do 32kg na svim linijama gde važi koncept po komadu, u odnosu na dodatnih 15kg i 20kg, koliko su ranije dobijali.

Na tržištima na kojima če važiti koncept zasnovan na komadu prtljaga, „Silver“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti sada imaju minimum od dva komada od 23kg.

– U skladu sa najboljom praksom u avio-industriji, prelazimo na transparentan koncept prijema prtljaga. Naš novi program „tarifa po izboru“ je jednostavniji način da putnici razumeju šta je to za šta plaćaju, pružajući jasnije cene i fleksibilnost koja u najvećoj meri odgovara njihovim planovima za putovanja. Isto važi i za njihove potrebe u pogledu prtljaga – izjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj