BEG airport status
Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Deo Tango Six tima je posle proslave Dana avijacije na Lađevcima 2. Avgusta svratio do fabrike aviona „Aero East“ u Kraljevu. Dok se veći deo salonske kvazi-inteligencije srpskog vazduhoplovsta bavi planovima za obeležavanje stogodišnjice naše avijacije i time časti svoj ego poduhvatima davno mrtvih ljudi – neko radi, stvara, izvozi i konkretno doprinosi.

„Aero East“ je pored izvoza svog proizvodnog programa u inostranstvo zaslužan za dugo očekivano podmlađivanje domaće generalne avijacije. Prvi avion, MXP 150 (YU-ZZR), je u Ečkoj i počeo je sa ispunjavanjem svoje primarne uloge aviona za obuku. AK Paraćin je sledeći na redu za isporuku dok su i dva „fizička lica“ iz Srbije naručila po jedan avion za svoje privatne potrebe. U bližoj budućnosti je moguće da će četvrti domaći Aero East sleteti u Kruševac.

Na ovaj način se i Srbija polako pridružuje svetskom trendu eliminisanja zastarelih Cesni i Pajpera i njihove prevaziđene pogonsko-konstrukcione tehnologije šezdesetih godina. Uprkos konstantnom padu cena polovnih amerikanaca, višestruko niži troškovi upotrebe i održavanja ULL opcija uvode logiku u jedan od najskupljih hobija. Logiku koja davno nije bila prisutna.

Pogledajte snimak obilaska kraljevačke fabrike koji je snimo izvršni producent Tango Six tima Vladimir Stojković:

„Aero East“ ima svoj You Tube kanal na kome možete naći još zanimljivih klipova.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Pozdrav T6.

Drago mi je da vidim da NEKO NESTO RADI, osim praznih prica i paucine. Puno srece "Aero East"-u jer su na dobrom putu. Sve se radi od pocetka, po ko zna koji put, ali je OK jer dolazi do smene generacija.

Pozdrav

Vlada

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj