BEG airport status
Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini Najviše letova iz Prištine za Švajcarsku / Foto: Wikimedia

Prištinski aerodrom zabeležio rast broja putnika od 10% u 2015. godini

Međunarodni Aerodrom u Prištini „Adem Jashari“ je tokom 2015. godine opslužio ukupno 1,549,198 putnika, saopštiolo je kosovosko vazduhoplovno regulatorno telo Civil Aviation Authority of Kosovo pozivajući se na statistiku LKIA.

Navodi se da ovaj broj predstavlja rast od 10,3% broja putnika usluženih na ovom aerodromu u poređenju sa 2014. kada je opsluženo ukupno 1,404,175 putnika. Ostvareno je 6.334 letova, odnosno 5,7% više nego u 2014. godini (5.994).

CAA

Germania je kompanija koja je uslužila najveći broj putnika, a slede je Adria ervejz (Adria Airways) i Edelvajs (Edelweiss).

CAA2

Švajcarska je i dalje najposećenija zemlja sa 21% letova. Slede je Nemačka i Turska. Cirih, Bazel i Istanbul su tri najpopularnije destinacije za putnike koji putuju iz Prištine, saopštio je CAA.

Premijer Srbije, Aleksandar Vučić, je prilikom otvaranja službenog prolaza „D“ na beogradskom aerodromu izjavio da postoji želja da se uvede let ka Prištini, aerodromu koji se sve više približava zagrebačkom.

– Želimo da privučemo što veći broj putnika za Er Srbiju (Air Serbia), posebno da putuju na prekookeanske destinacije. Njujork će biti samo početak – rekao je Vučić dodajući da nam je u tom smislu potrebno da preko aerodroma i nacionalne kompanije privučemo što više Albanaca za prekookeanske letove.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj