BEG airport status
Preinačena odluka – dozvoljeni kod-šer letovi Etihad ervejzu i Er Berlinu Dozvoljeno 26 od 31 kod-šer leta

Preinačena odluka – dozvoljeni kod-šer letovi Etihad ervejzu i Er Berlinu

Viši administrativni sud u Lineburgu preinačio je ranije donetu presudu nemačkog suda i dozvolio Etihad ervejzu da nastavi sa 26 od ukupno 31 kod-šer leta sa Er Berlinom (Air Berlin) tokom cele zimske sezone – 26. marta, saopštio je bliskoistočni prevoznik.

– Sud je doneo konačnu presudu po kojoj su 26 kod-šer letova od ukupno 31 zakoniti. Zajedno sa ostalih 50 odobrenih,  sa Er Berlinom sada imamo konačno odobrenje za 76 od 81 leta, što je 94 % od ukupnog broja kod-šer letova za koje je podnet zahtev. Preostalih pet se odnose na linije u domaćem avio-saobraćaju u Nemačkoj – rečeno je u Etihadu.

Saopšteno je i da će na osnovu interpretacije Sporazuma o vazdušnom saobraćaju između UAE i Nemačke ovog suda Etihad ervejz moći da nastavi sa kod-šer letovima i po završetku zimske sezone.

– Zadovoljni smo odlukom koja potvrđuje 94 % kod-šer letova Etihad ervejza. Ova odluka je pobeda za korisnike usluga i konkurenciju u Nemačkoj.

Ostajemo posvećeni našem strateškom partneru, Er Berlinu, i udvostručićemo napore da obezbedimo snažnu konkurentsku alternativu dominantnoj nemačkoj avio-kompaniji Lufthanza (Lufthansa)- izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza Džejms Hogan.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj