BEG airport status
Sajam generalne avijacije „AERO“ 2016. u Nemačkoj – Šta očekuje posetioce? Više od 600 izlagača od 20. do 23. aprila na sajmu generalne avijacije u Fridrihšafenu / Foto: AERO

Sajam generalne avijacije „AERO“ 2016. u Nemačkoj – Šta očekuje posetioce?

Sajam generalne avijacije „AERO“ koji se od 20. do 23. aprila 2016. godine održava u Fridrihšafenu najavljen je još u decembru, a organizator je ove nedelje izneo više detalja o skupu koji će okupiti oko 600 izlagača.

Nesumnjivo, najviše pažnje biće posvećeno jednomotornim i višemotornim avionima, helikopterima, žirokopterima, turboprop i višemotornim poslovnim džetovima, novim motorima za letelice, vazduhoplovnim asesoarima. Organizator najavljuje i program od oko oko 100 radionica, prezentacija i sastanaka u okviru segmenta nazvanog „AERO: Conferences“.

Predviđeno je i premijerno izlaganje pojedinih letelica.

– Tu je „HondaJet“ koji je dobio dozvolu za letenje u Evropi. Zatim, još jedan potpuno novi poslovni avion čija se dozvola za upotrebu uskoro očekuje – Vision SF50 kompanije „Cirrus Aircraft“. On će biti prvi poslovni avion koji će u okviru svog sistema za spasavanje imati padobrane. – saopštili su organizatori sajma.

a0352bba-39e7-4664-bded-a13866f271ff
„Volocopter biće highlight 2016. godine“ / Foto: AERO

U okviru „e-flight Expo“ po osmi put biće predstavljene alternativne mogućnosti letenja i to uglavnom ultralake letelice na električni pogon, jedrilice ali i helikopteri.

– Nekoliko inovativnih letelica biće „highlight“ 2016. godine. Među njima i je i dvosed sa 18 rotora – „Volocopter“ koji je predstavljen na ovom sajmu pre dve godine ali je u međuvremenu prošao više bespilotnih probnih letova, pa se uskoro očekuje i proba sa test pilotom – najavljuju organizatori.

0aade956-798d-4ac7-a93c-0adaa1bd3ca2
Prezentovanje škola letenja i povoljnih obuka i ove godine deo sajma / Foto: AERO

Po drugi put „AERO“ će imati i „Aviation and Pilots Competence Center“ namenjen segmentu industrije koji se bavi obukama letača.

„RPAS EXPO“ po treći put biće posvećen civilnim bespilotnim letelicama. Njihovo izlaganje, ali i letenje biće omogućeno u posebnom, zatvorenom prostoru, saopštili su organizatori sajma.

000dde8f-de48-4706-892d-fd7b20f08706
Prvi put ulaz slobodan i za mlađe od 16. godina / Foto: Aero
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš77 To je zato što su ljudi glupi pa šalju tenkove same na bojište. Pa to je apsurd. Moraju postojati dronovi izviđači koji će otkriti sve dronove kao i optički navođene dronove koji ne mogu biti ometeni elektronički i precizna artiljerija to rješava po kratkom postupku. Tko će probijati linije nego tenk? Tko? Bradley? Patrije?…

11. Apr 2025.Pogledaj