Marketinški tim kompanije Rajaner (Ryanair) planira da „in-flight“ magazin zameni digitalnim sadržajem koji bi bio prilagođen interesovanjima putnika na njihovim letovima, piše britanski „Marketing“.
– „In flight“ magazinu su odbrojani dani, ali „in-flight“ digitalni sadržaj može da bude prilagođen putnicima na letu kao određenoj ciljnoj grupi, bez obzira da li je reč o, na primer, osmoro ljudi koji za vikend putuje za Faro da bi igralo golf ili mladoj porodici koja ide u Španiju – objašnjava šef marketinga Rajanera, Keni Džejkobs.
Naime, cela ideja nastala je nakon što je Rajaner uveo Wi-Fi na pojedinim rutama. Džejkobs navodi da je od početka ove godine kompanija sarađivala sa pojedinim blogerima i vlogerima, kao i da bi deo sadržaja mogli da prilože i sami putnici.
– Ako ste majka koja sa dvoje dece putuje u Grčku, verovatno biste želeli da čujete šta treba obići od neke druge takve majke. Već mogu da zamislim kako putnici pišu komentare o destinacijama – navodi Džejkops, piše „Marketing“.