BEG airport status
„Ryanair“: Gasimo „In-flight“ magazin i uvodimo digitlni sadržaj prilagođen interesovanju putnika "In-flight" magazinu Rajanera odbrojani dani / Foto: Daily Mail

„Ryanair“: Gasimo „In-flight“ magazin i uvodimo digitlni sadržaj prilagođen interesovanju putnika

Marketinški tim kompanije Rajaner (Ryanair) planira da „in-flight“ magazin zameni digitalnim sadržajem koji bi bio prilagođen interesovanjima putnika na njihovim letovima, piše britanski „Marketing“.

– „In flight“ magazinu su odbrojani dani, ali „in-flight“ digitalni sadržaj može da bude prilagođen putnicima na letu kao određenoj ciljnoj grupi, bez obzira da li je reč o, na primer, osmoro ljudi koji za vikend putuje za Faro da bi igralo golf ili mladoj porodici koja ide u Španiju – objašnjava šef marketinga Rajanera, Keni Džejkobs.

Naime, cela ideja nastala je nakon što je Rajaner uveo Wi-Fi na pojedinim rutama. Džejkobs navodi da je od početka ove godine kompanija sarađivala sa pojedinim blogerima i vlogerima, kao i da bi deo sadržaja mogli da prilože i sami putnici.

– Ako ste majka koja sa dvoje dece putuje u Grčku, verovatno biste želeli da čujete šta treba obići od neke druge takve majke. Već mogu da zamislim kako putnici pišu komentare o destinacijama – navodi Džejkops, piše „Marketing“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Meteor na: [ANALIZA] Posao ulaganja u RV i PVO ni izdaleka nije gotov

Avioni Rafal bez raketa Meteor...to mi je razocaravajuce...

26. Dec 2024.Pogledaj

Sivi na: Prva zvanična potvrda: Uz Rafale nabavljen i simulator letenja, RV i PVO i dalje računa na G-4

@Yoda Koji si ti as. Pa CRO Rafali su dosad nabili kilometrazu koju necete stici 5 godina nakon sto stignu vasi. Avioni doslovce svaki dan lete. A poceli su i po noci. Nisam siguran da i Grci imaju takav intenzitet obuke. Nas na jugu ne posjecuju cesto jer nismo u koridoru ali mi je prije…

26. Dec 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Posao ulaganja u RV i PVO ni izdaleka nije gotov

@entuzijasta Tehnicki je Amerika imala mogucnost od prvog dana da izvede tepih bombardovanja citave Srbije sa velike visine, a zrtve bi bile strahovite,kao Dresden. SRJ nije imala PVO dometa preko 5000m a lovacki avioni sruseni, i samo odluka politicara NATO da to ne rade je spasla Srbiju. Svakako su postigli cilj i bez takvih najstrasnijih…

26. Dec 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Posao ulaganja u RV i PVO ni izdaleka nije gotov

@Tomix Povrsina SFRJ je bila mnogo veca od povrsine Srbije, samim tim,trebalo je vise letelica. A ranije su avioni 2-3 generacije bili daleko ispod danasnjih Raffale i td i sad manje aviona moze fs pokrije vise km2. A Srbija je upala u rat sa NATO zbog celokupne politike vlasti od 1989-1999, i tesko ce se…

26. Dec 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prva zvanična potvrda: Uz Rafale nabavljen i simulator letenja, RV i PVO i dalje računa na G-4

Za svoju klasu aviona Orao jeste pouzdan i efikasan. koji avion bez nisansko optoelektronskog kontejnera u toj klasi a kamoli iz te generacije je wfikasniji na danasnjem ratištu? Time neću da kažem da je spreman za recimo ukrajinski front, nego jednostavno da nije ništa manje efikasan od drugih aviona iz te klase na istom ratišto.…

26. Dec 2024.Pogledaj