Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024
Pit lane talk: Peter Podlunšek i njegov novi Edge
Peter i njegov novi član tima, glavni tehničar Daks Vanles / Foto: Red Bull Air Race

Pit lane talk: Peter Podlunšek i njegov novi Edge

Prvi put u velikoj ligi. Jedva peti let u novom avionu sa kojim više ne radiš akrobacije već gledaš kako da budeš što brži. Na možda drugoj (neko će reći i prvoj) najtežoj stazi u Red Bull Air Race šampionatu. Novajlija si ali nikako neiskusan. Šta je u tvojoj glavi na jutro velike trke?

Pitanja su na koja samo Peter Podlunšek može dati odgovore ali i pitanja koja mu sigurno neću postaviti pre današnjeg „race day-a“. Jučerašnji rezultat u kvalifikacijama možda nije najsjajniji ali je uzmimajući u obzir da mu je ovo prva trka u „Master Class“ selekciji, da je imao minimalno vreme da zaista leti u svom novom rejseru i da je na stazi u Abu Dabiju i jedan Kirbi Čemblis (Kirby Chambliss) uspeo da završi iza njega – nije loše.

Povratak u hangar nakon završene runde kvalifikacija. Novi Edge 540 V2 / Foto: Red Bull Air Race
Povratak u hangar nakon završene runde kvalifikacija. Novi Edge 540 V2 / Foto: Red Bull Air Race

Peter je juče završio na pretposlednjem 14. mestu sa vremenom 1:02.154 što će ga u prvoj rundi danas (pilot protiv pilota) staviti protiv drugog najbržeg u kvalifikacijama Matijasa Dolderera (Matthias Dolderer). Ključna Peterova greška juče je bilo penjanje prilikom prolaska kroz gejt. Da nije ovih kaznenih sekundi završio bi na 7. mestu. Tako dobro „uhvatiti“ svoj novi avion i biti u stanju da završiš na sredini – nije loše.

Ukoliko vam i dalje nije jasan sisitem takmičenja, pogledajte video:

Pit lane talk

Kako je uspeo da uđe u „Master Class“, zbog čega je Abu Dabi tako teška staza, sa koliko strasti i u koliko detalja može ući u objašnjavanje zbog čega je njegov novi Edge 540 tako cool?

Pitanja su koje sam juče postavio Peteru pred početak kvalifikacija dok je njegov tim obavljao poslednje pripreme pred let.

Uvek raspoložen za priču, ovoga puta sa detaljima koje još niste imali prilike da čujete, Peter nam na odličan način objašnjava izazove jednog „Master Class“ pilota:
 

 
Svi Red Bull Air Race Abu Dabi postovi grupisani na jednom mestu:

888

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs