BEG airport status
„Turkish Airlines“ obeležio dve godine od uvođenja kargo letova za Beograd Još jedna "Turkish Airlines" proslava / Foto: Turkish Airlines

„Turkish Airlines“ obeležio dve godine od uvođenja kargo letova za Beograd

Kompanija „Turkish Airlines“ proslavila je dve godine od uvođenja kargo letova za Beograd.

– Pre dve godine, Turkish Cargo je počeo sa radom u Beogradu, kao jedina teretna avio-kompanija sa rasporedom letenja – navode u kompaniji.

Kargo podružnica obavlja usluge teretnog saobraćaja od početka dvehiljaditih i danas broji 60 destinacija. U svojoj floti ima 11 teretnih aviona, a iz Beograda trenutno leti dva puta nedeljno.

– Kompanija je svoj prvi međunarodni kargo let obavila 1936. godine. Danas leti na 292 putničke i 60 kargo destinacija širom sveta sa flotom koja se sastoji od 306 putničkih i 11 teretnih aviona – rečeno je u turskoj kompaniji.

Proslavi dvogodišnjice od uvođenja kargo letova za Beograd prisustvovali su ambasador Republike Turske u Srbiji Mehmet Kemal Bozaj, generalni menadžer kompanije „Turkish Arlines“ za Srbiju, Mehmet Alagoz, predstavnici „Turkish Cargo“, Damir Defrančeski i Selahaddin Burak Omeroglu.

Da podsetimo, „Turkish Airlines“ je pre mesec dana proslavio 10 godina od uvođenja putničke linije za Beograd. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj