BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva na Konferenciji o obezbeđivanju na aerodromima u Izraelu Srpski predstavnici među skoro 50 delegacija na konferenciji u Izraelu/ Foto: DCV

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na Konferenciji o obezbeđivanju na aerodromima u Izraelu

Direktorat civilnog vazduhoplovstva bio je gost aerodoromskih vlasti Izraela na medjunarodnoj Konferenciji o obezbeđivanju na aerodromima 8. i 9. juna na međunarodnom aerodromu “Ben Gurion” u Tel Avivu, saopštio je DCV.

Konferenciju je pratilo više od 150 delegata iz 48 zemalja. Srpski Direktorat predstavljali su direktorka Mirjana Čizmarov i pomoćnici direktora Predrag Jovanović i Goran Jovičić, a osim njih na konferenciji su bili i predstavnici aerodroma “Nikola Tesla” i Ministarstva unutrašnjih poslova.

– Konferencija je bila vrlo uspešna, a jedna od najvažnijih poruka odnosi se na potrebu za globalnom saradnjom i razmenom informacija iz ove oblasti, što je bio i glavni cilj skupa. Evidentno je bilo da Izrael ima dugogodišnje iskustvo i odlične rezultate u obezbeđivanju u civilnom vazduhoplovstvu i antiterorističkoj borbi. Svi učesnici u sistemu obezbeđivanja na aerodromima u Izraelu su odlično školovani i iskusni – istakla je Mirjana Čizmarov, direktorka DCV-a.

U Direktoratu navode i da su predstavnici Izraela istakli da nikada nijedan avion nije otet sa aerodroma “Ben Gurion” iako je tokom godina aerodrom u više navrata bio meta terorističkih akcija.

Prvog dana konferencije domaćini su predstavili sistem obezbeđivanja koji se primenjuje na aerodromu, nakon čega je usledila diskusija i razmena iskustava, rečeno je u DCV-u. Drugog dana konferencije održane su dve pokazne vežbe koje su izveli pripadnici službe za obezbeđivanje.

– Konferencija je, od strane svih učesnika, ocenjena kao veoma uspešna, a organizatori su se pokazali kao izvanredni domaćini. Konferenciju su osim Aerodoromskih vlasti organizovali i Ministarstvo saobraćaja Izraela, Izraelska bezbednosna agencija i izraelska policija – saopštio je Direktorat.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

Dobro je da napokon umetnuta pista ide u istoriju. Umetnuta pista osim što će biti najskuplja rulna staza na svetu, podseća će nas na ogromnu propuštenu priliku da Beogradski aerodrom dobije pravu - drugu pistu kao i novi putnički i cargo terminal koji bi mogli stvarno da nas pozicioniraju kao ozbiljan regionalni hub u narednim…

29. Nov 2024.Pogledaj

Samo kazem na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

bravo za novu pistu, Ali, nakon toliko para I vremena mogli su I travnjak uz pistu urediti

29. Nov 2024.Pogledaj

Feline na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Od toga imaju neposredne koristi ne samo lisice, nego i vukovi, divlje mačke i ostale životinje. Treba tako organizovati i prihranjivanje životinja kojima se staništa neprekidno smanjuju, bilo bi još više mogućnosti za razvoj komercijalne avijacije.

29. Nov 2024.Pogledaj
28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nikola i Yoda Samo neko ko je opsednut omalozavanjem ruskog oruzija moze da napise da se Orešnik nije dokazao kako treba, i u danasnje vreme moze da nadje podrsku na internetu za makarkakve ideje. 36 hipersoničnih preciznih udara na jedan/ dva bloka u jednim lansiranjem. To se jedino moze zaustaviti u svemiru pre razdvajanja.

28. Nov 2024.Pogledaj