BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra "Aerodrom posluje bez kreditnih zaduživanja"/ Foto: ANT

Direktor „Nikole Tesle“: Prihod aerodroma je 86 miliona evra

Aerodrom „Nikola Tesla“ ostvaruje prihod od 86 miliona evra, izjavio je v.d. generalnog direktora begradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević povodom dobijanja nagrade “Najmenadžer Jugoistočne i Srednje Evrope” koja mu je dodeljena protekle nedelje u Sarajevu.

– Aerodrom Nikola Tesla danas je jedna od najprofitabilnijih kompanija u regionu sa ukupnim prihodima od 86 miliona evra, poslovnim prihodom većim od 66 miliona evra i profitom od preko 26 miliona evra. Dok se većina najvećih aerodroma finansira putem duga, aerodrom „Nikola Tesla“ posluje bez kreditnih zaduženja. Takav princip poslovanja i upravljanja povećava profitabilnost kompanije, tako da je EBITDA margina beogradskog aerodroma na nivou najboljih kompanija u ovom sektoru. Aerodrom ima profitnu marginu od 21 % i ROE od 7 %. Ovo priznanje nam je obaveza da naredne godine budemo još bolji, profitabilniji i uspešniji – izjavio je Vlaisavljević.

Nagradu je u njegovo ime primio izvršni direktor beogradske vazdušne luke, Raša Ristivojević.

Reč je o priznanju koje dodeljuje međunarodni regionalni žiri sa sedištem u Bosni i Hercegovini u organizaciji Direkcije agencije za izbor najmenadžera BiH, jugoistočne i srednje Evrope. Priznanje je 7. jula dodeljeno u Sarajevu.

Nezavisna agencija za izbor i promociju menadžera je nezavisni autoritet na području regiona Jugoistočne i Srednje Evrope koji nagradu dodeljuje 34. put. U izbor za priznanje ove godine ušlo je preko 1000 komapnija i pojedinaca, saopštio je aerodrom „Nikola Tesla“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

KJ

Dobro, to smo odavno utvrdili, to je konstanta… Jedina varijabilna u jednacini poslovanja je trenutni nivo pljacke i partijsko-rodjackog zaposljavanja, koja odredjuje da li ce profit biti manji ili veci. To je tako vazda bilo, i pre Air Srbije, i pre SNS-a, i pre DOS-a, i pre Slobe, a bice i u buducnosti…

Tako da bi sad bilo zanimljivo da nam u kontekstu ove vesti neko iz Vlade R. Srbije, ili g. Ristivojevic licno, koga je ista u svojstvu osnivaca imenovala na celo Nadzornog Odbora, objasni sirokom pucanstvu ekonomsku logiku dugo najavljivane privatizacije. Ili sto bi se jezikom metafore reklo – ko i zbog cega „kolje koku koja nosi zlatna jaja“?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj