BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak novog putničkog terminala na aerodromu Ponikve Ponikve zabeležile 90 operacija generalne avijacije u 2016. godini / Foto: Tango Six

[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak novog putničkog terminala na aerodromu Ponikve

Ukupno 90 operacija generalne avijacije u ovoj godini i 7,7 miliona dinara koje Grad Užice izdvaja godišnje iz svog budžeta za rad aerodroma Ponikve u najkraćem opisuju stanje u kome se trenutno nalazi ova vazdušna luka.

Da bi aerodrom bio osposobljen za komercijalni vazdušni saobraćaj u projektnoj dokumentaciji pominje se da je potrebno uložiti još skoro 3 miliona evra.

– Potrebno je da se ogradi aerodrom celom svojom dužinom, da se rekonstruiše određeni deo piste i da se postave svetlosni sistemi. Ako se neki tender raspiše kako treba, ja mislim da ovo može da se uradi mnogo jeftinije i da košta manje od 3 miliona evra  – objašnjava Saša Savić, direktor aerodroma Ponikve i dodaje da bi prema njegovoj proceni bilo dovoljno 2,3 miliona evra.

U proteklih godinu dana uloženo je 50 miliona dinara (oko 400 hiljada evra) za rekonstrukciju novog terminala – sada zgrade za generalnu avijaciju, koja bi mogla da prihvati i putničke avione, navodi Savić.

Prošle nedelje bili smo u prilici da obiđemo aerodrom i snimimo unutrašnjost ove zgrade, ali ne i poletno-sletnu stazu. Prema rečima Savića, magla koja nas je zatekla na Ponikvama tog dana pravi je izuzetak jer posle aerodroma Hvar i Tivat užička vazdušna luka ima najveći broj sunčanih dana.

Obilazak Ponikava bio je deo dvodnevne konferencije posvećene ovom aerodromu koju su, po svemu sudeći, bojkotovali predstavnici nadležnih državnih institucija i lokalne samouprave od kojih su se u prethodnim mesecima mogla čuti brojna obećanja o puštanju u rad ove vazdušne luke.
 

 

   

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required





   
   

   

   


[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

mi

Koliko je aerodrom Morava imao operacija? nula?!
i posle neko napiše kako je Morava perspektivnija od Ponikava

Odgovori
BB

nek uvedu redovnu graničnu kontrolu (a ne samo po potrebi) pa će za kratko vrijeme biti 2000 operacija GA. Nije to nešto od čega aerodrom može samostalno živjeti ali jeste neophodan prvi, i najznačajniji, korak – a istovremeno ne košta puno.

Odgovori
Vl

Redovna granična kontrola ne zavisi od Aerodroma, već od Drzave, a kako Drzava tretira Ponikve svi jako dobro znamo.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj