BEG airport status
Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno "Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja."/Foto: Aerodrom "Konstantin Veliki"

Niški aerodrom: Vest o zatvorenom saobraćaju netačna i zlonamerna – sve se odvija normalno

Aerodrom „Konstantin Veliki“ demantuje pisanja domaćih medija da je niška vazdušna luka zatvorena za saobraćaj zbog loših vremenskih uslova.

– Povodom vesti koja se pojavila u medijima da je Aerodrom Konstantin Veliki u Nišu zatvoren za saobraćaj zbog snega na pisti, obaveštavamo javnost da se redovni  avio saobraćaj na aerodromu odvija normalno bez obzira na vremenske uslove i da su svi letovi realizovani bez ikakvih problema i bez kašnjenja.

Nadležne službe na aerodromu su u punoj pripravnosti i u potpunosti obezbedjuju normalno funkcionisanje redovnog vazdušnog saobraćaja. Informacija koju su pojedini mediji preneli je netačna, zlonamerna i nanosi veliku štetu aerodromu Konstantin Veliki. – saopštio je niški aerodrom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ko

Odnedavno sam postao zaljubljenik aviona i svega oko toga. Bas me interesuje kome je u interesu da omalovazava Niski aerodrom? U zivotu nisam bio u Nisu ali ovakve stvari me izbace iz takta. Citam Vas redovno ali pola skracenica ne rezumem, nema veze, naucicu! Voleo bi kada bi Alen (njega najbolje razumem) pojasnio Ko i Kakav interes ima da opljuje Aerodrom u Nisu. Svi mi imamo FR24 i tamo se sve vidi. Ako ima kasnjenja, a ima, to nije do Aerodroma i osoblja na aerodromu vec do kompanije koja izvodi taj let. Puno pozdrava

Odgovori
Vl

Dugačka je lista na kojoj piše ko sve pljuje po Aerodromu Niš. Kad bi imalo mesta da se objavi mnogi bi se iznenadili ko je na toj listi.
Mnogi koji bi trebali da podržavaju Aerodrom Niš rade svesno protiv njega. Većina su na ili oko vlasti, ali ne u Nišu. Ne šalim se.

A

Ne sviđa se nekima što ono što je osuđeno na propast funkcioniše. Samo da se pregleda arhiva vesti o niškom aerodromu na Tangosix-u, od početka rada portala do danas, i pametnom dosta. Na šta je ličio samo ovaj aerodrom 2014. godine… a i godinama pre toga, na aerodrom je uglavnom samo ime asociralo na delatnost preduzeća.
Jel znate neku firmu u Srbiji koja je uvela minimalac da bi opstala? Bunili su se i za smanjenje od 10% na debele zarade…
2014 godina – 1335 putnika,
2015. godina – 36258 putnika,
2016. godina – 124917 (izvor sajt aerodroma).

Odgovori
to

I mene zanima ko osudjuje Niški aerodrom dok nezadrživo hrli napred, po prvi put i kao nikada do sada u novijoj istoriji.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj