BEG airport status
Predavanje Predraga Miladinovića Preže „April 1941. gubici neprijateljske avijacije“

Predavanje Predraga Miladinovića Preže „April 1941. gubici neprijateljske avijacije“

– nekoliko desetina  nemačkih agenata pred rat, samo jedan pod šifrom Omega nije bio otkriven
– Luftvafe se trudilo da precizno bombarduje, ali bilo je i terorističkog bombardovnja kao na primer potezom Z. Venac – Kalemegdan Štukama.
– Viteštvo među pilotima u Drugom svetskom ratu? Nekoliko srpskih pilota je preživelo iskakanje ali ne ateriranje padobranom.

Juče je u prostorijama Galerije nauke i tehnike SANU održano prvo predavanje u okviru postavke „April 1941. lovačka avijacija u odbrani Beograda“. Tema je bila „April 1941. gubici neprijateljske avijacije“ a predavač je bio vazduhoplovni istraživač Predrag Miladinović Preža. Sledeće predavanje održaće se u Sredu 13. Aprila sa početkom u 18h. Predavač će bit Čedomir Janić sa temom „April 1941. rečima učesnika“.

Ljubaznošću jučerašnjeg predavača, gospodina Miladinovića i autora postavke ovde možete skinuti audio snimak ovog veoma zanimljivog predavanja koji sam juče napravio.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj