BEG airport status
Džejms Hogan: Dugoročno investiranje u Er Srbiju već donosi povraćaj uloženog Dosledan porukama - "Partnersto ključno za razvoj, poslovna strategija svake od kompanija u rukama lokalnog menadžmenta"

Džejms Hogan: Dugoročno investiranje u Er Srbiju već donosi povraćaj uloženog

Strategija uspostavljanja partnerstava je ključan element razvoja poslovanja Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group), izjavio je njen predsednik i generalni direktor, Džejms Hogan u svom izlaganju na 19. godišnjoj konferenciji Erfajnens (Airfinance) u Dablinu – ujedno prvom javnom obraćanju od kako su počele spekulacije u vezi sa krizom u Etihadu i o eventualnom izlasku iz suvlasništva Er Srbije.

Hogan je dodao da je ova strategija doprinela povećanju prihoda i ostvarenju „sinergijskih efekata“, kao i tome da se 5,5 miliona putnika poveže na mrežu avio-kompanije Etihad ervejz putem kod-šer saradnje i preko partnerskih avio-kompanija u 2016. godini, saopštila je kompanija.

– Naše investicije su imale neposredan uticaj na prihodnu stranu i donele su stotine miliona dolara dodatnih prihoda omogućavajući nam da popunimo naše letove. Ove prednosti se takođe prenose i na avio-kompanije u kojima imamo manjinske udele – na Er Berlin, Alitaliju, Džet ervejz, Virdžin Australiju, Er Srbiju, Er Sejšels i Etihad ridženel.

Takođe smo bili uvereni da će naše investicije u manjinske udele doneti još jednu prednost koju globalne alijanse jednostavno nisu u stanju da iskoriste. Zbog toga što smo bili investitor, mogli smo da se bavimo zajedničkom nabavkom i drugim sinergijama u poslovanju koji bi nama i našim partnerima uštedele stotine miliona dolara. I na taj način smo imali slične prednosti sa svakom investicijom, a te sinergetske efekte su osetili sve naše partnerske avio-kompanije. –

Hogan je rekao da je treći cilj investicija u vlasničke udele – da se prepusti menadžmentu avio-kompanija da preoblikuju svoje poslovanje tako da omoguće ostvarenje održive profitabilnosti – zahtevao dugoročnu viziju.

– Naravno, poslovna strategija svake pojedinačne avio-kompanije je ostala u rukama lokalnog menadžmenta. Rado podržavamo rukovodstva i pružamo savete kada se oni od nas traže, ali su planovi implementacije u njihovim rukama.

U ovoj trećoj oblasti, imali smo odlične rezultate ali se takođe suočavamo i sa značajnim izazovima. Avio-kompanije Džet ervejz, Er Srbija, Er Sejšels, Virdžin Australija i Etihad ridženel su koristile naše kapitalne investicije da bi njihovo poslovanje postalo efikasnije i profitabilnije. U ovim slučajevima, dugoročne investicije već donose povraćaj uloženog. – rekao je Hogan.

Alitalija i Er Berlin – suočavanje sa problemima

U tekstu koje je „Reuters“ objavio početkom nedelje pozivajući se na italijanski „Il Messaggero“, spekuliše se da bi Etihad mogao da kupi 30-40 % udela u vlasništvu nemačke Lufthanze (Lufthansa), što bi direktno uticalo na Alitaliju i Er Berlin.

Govoreći o ove dve kompanije u Dablinu, Hogan nije komentariso ovakve navode:

– Suočili smo se sa značajnijim izazovima u slučaju avio-kompanija Er Berlin i Alitalija. Obe avio-kompanije posluju u veoma konkurentnom okruženju i suočavaju se sa dugogodišnjim problemima.

Verujem da je strategija Er Berlina sada na dobrom putu, a Alitalija privodi kraju izradu planova koji su usmereni ka rešavanju ovih problema. –

On je dodao da je Etihad posvećen strategiji partnerstava, naveo da su neke avio-kompanije primorane da reaguju na pritiske sa kojima se suočavaju na tržištu i da Etihad podržava te procese.

– Taj pristup je doprineo da Etihad napreduje od avio-kompanije koja zarađuje 300 miliona dolara godišnje, do pozicije jednediversifikovane vazduhoplovne grupe koja ostvaruje prihod od više od 26 milijardi dolaragodišnje. Etihad ervejz naravno zauzima centralno mesto u toj grupi, ali je sada samo jedan element jednog modela koji se sastoji iz drugih značajnih kompanija i investicija.

Ta evolucija se nije slučajno dogodila. Etihad ejviejšn grupa je sada snažna, diversifikovana kompanija, sa dubinom i obimom koji joj omogućavaju da u budućnosti oblikuje svoju sudbinu. – izjavio je Hogan, saopštio je Etihad.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj