BEG airport status
NAJAVA: Drugi „DRONEfest“ 30. i 31. marta u Zagrebu Do 7. februara moguća kupovina dve kotizacije po ceni jedne / Foto: Drone fest

NAJAVA: Drugi „DRONEfest“ 30. i 31. marta u Zagrebu

Druga po redu konferencija o bespilotnim letelicama „DRONE fest“ biće održana 30. i 31. marta u Zagrebu u bivšem „Hypo centru“ (danas „City Plaza“).

– Nakon odličnog odaziva na prošlogodišnju konferenciju, softverska tvrtka IN2 i digitalna event agencija Eventa01 kao organizatori ponovno žele okupiti sve profesionalce, pojedince, akademsku zajednicu i tvrtke koje aktivno sudjeluju u promicanju i izgradnji industrije bespilotnih letjelica te saznati što se sve dogodilo u zadnjih godinu dana. – navode organizatori.

Ovogodišnja konferencija analiziraće u kojim segmentima je postignut napredak, a operateri bespilotnih letelica biće u prilici da razmene svoja iskustva, poručuju u organizaciji:

– Predavanja će obuhvatiti više aktualnih tema, no tri vrijedi posebno izdvojiti. Tema pravilnika Europske unije bavit će se novim zakonskim okvirom i pravilima vezanima uz bespilotne letjelice koje trenutno razvijaju nadležne organizacije EU. Poseban prostor dobit će i tema o dronovima u raznim industrijama, s naglaskom na poljoprivredu u kojoj pomažu u donošenju pravovremenih odluka u cilju osiguranja većih prinosa uz bolju kontrolu troškova prihrane i zaštite. Tema snimanja iz zraka obradit će izazove i prilike profesionalnog snimanja dronovima, a bit će riječi i o sustavima za detekciju i zaštitu od neželjenog korištenja dronova. –

Posetioci će moći da vide i demonstraciju različitih tipova bespilotnih letelica, a u sklopu konferencije biće održan i sajam proizvođača i pružaoca usluga na tržištu bespilotnih letelica.

– Cilj nam je otvoriti mogućnosti suradnje, umrežavanja i pružiti pogodnosti korištenja bespilotnih letjelica u poslovanju. Stvaranjem zajednice korisnika bespilotnih letjelica nastojimo obratiti pozornost na razne mogućnosti razvoja inovacija na lokalnoj i regionalnoj razini, kao mogućih novih izvoznih proizvoda i usluga. – izjavio je Tihomir Šašić, direktor konferencije.

Kotizacija za ovaj događaj iznosi 1000 kuna bez PDV-a, odnosno oko 16.500 dinara. U organizaciji navode da će do 7. februara biti moguče kupiti dve kotizacije po ceni jedne, dok će studente prisustvo na konferenciji koštati 250 kuna sa PDV-om, odnosno nešto više od 4.000 dinara.

Podsetimo, među temama na prošlogodišnjem „DRONEfestu“ našla se i upotreba bespilotnih letelica u poljoprivredne svrhe.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj