BEG airport status
Objavljene dve završne evropske lokacije ovogodišnjeg „Red Bull Air Race“ svetskog šampionata Dve evropske lokacije kao dodatak Red Bull-ovom ovogodišnjem kalendaru / Foto: Red Bull

Objavljene dve završne evropske lokacije ovogodišnjeg „Red Bull Air Race“ svetskog šampionata

Nakon nekoliko nedelja iščekivanja, objavljene su dve ključne lokacije koje će zaokružiti „Red Bull Air Race“ svetski šampionat- Porto i Lausitzring. Trkački avioni će sa prve lokacije poleteti, prvi put nakon osam godina, 2. i 3. septembra. Zatim se očekuje povratak u „motorsport hub“ u Lausitzring-u, gde će se trke održati 16. i 17. septembra.

-Lokacija u Portu nosilac je poslednje trke iznad vode ove sezone, a sama trajektorija iznad reke Douro predstavlja veliki izazov.- objašnjavaju u Red Bull-u.

Iako su piloti Kirby Chambliss (SAD) i Matt Hall (Australija) zauzeli mesto na podijumu u Portu 2008. i 2009. godine, ni oni, ni preostali ovogodišnji takmičari do sada nisu ostvarili konačnu pobedu u tom gradu.

Drugu sezonu za redom, obračun od 370km/h u Lausitzring-u biće poslednji na evropskom nebu  pre završnice šampionata u Sjedinjenim Američkim Državama.

Podsetimo, ovogodišnja „Red Bull Air Race“ svoju početnu destinaciju našla je u Abu Dabiju 10. i 11. februara, gde je češki pilot Martin Šonka zaradio svoju prvu pobedu i obezbedio početno vođstvo na tabeli.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj