BEG airport status
Direktor „Nikole Tesle“: Mediji objavili finansijske rezultate Aerodroma za 2016. koji nisu konačni – očekujemo znatno bolje "Konačne rezultate poslovanja za prošlu godinu objavićemo u aprilu." / Foto: Nemanja Stojanović, Tango Six

Direktor „Nikole Tesle“: Mediji objavili finansijske rezultate Aerodroma za 2016. koji nisu konačni – očekujemo znatno bolje

Reagujući na vest o finansijskim rezultatima „Nikole Tesle“ koju su mediji objavili pozivajući se na podatke brokersko-dilerske kompanije „Wise Broker“, v.d. direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević, naveo je da oni nisu konačni i da će rezultati poslovanja Aerodroma za prošlu godinu biti objavljeni u aprilu.

Mediji su preneli da poslovni prihod „Nikole Tesle“ u 2016. godini iznosi 8,5 milijardi dinara. Kako je navedeno, to je rast od 5,1% u odnosu na 2015, a nastao je usled povećanog broja putnika i većeg cargo prometa. Piše i da je poslovna dobit preduzeća, delimično usled viših troškova zarada, pala za 4,2% na 3,5 milijardi dinara, dok je neto dobitak bio manji za 10,3% i iznosio je nepune 3 milijarde dinara.

Objavljeno je i da akcije Aerodroma na Beogradskoj berzi od početka godine beleže najveći rast među komponentama indeksa Belex15, kao i da Aerodrom od početka godine beleži rast vrednosti od 15%, dok po poslednjoj ceni od 1.330 dinara tržišna kapitalizacija kompanije iznosi 45,6 milijardi dinara (367,8 miliona evra).

– Povodom informacije o finansijskim rezultatima Aerodroma Nikola Tesla u 2016. godini koji su se pojavili u pojedinim medijima, želim da naglasim da su podaci urađeni za statističke potrebe a da će očekivani konačni finansijski rezultati biti znatno bolji.

Konačne rezultate poslovanja za prošlu godinu objavićemo u aprilu. Rekordni promet putnika i robe u prošloj godini proporcionalno se odražavaju na finansijsko poslovanje jedne od najupešnijih domaćih kompanija među kojima je Aerodrom Nikola Tesla. – izjavio je v.d. direktora beogradskog aerodroma, Saša Vlaisavljević, saopštio je „Nikola Tesla“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

St

Verujem da je ovo samo resultat visoke profesionalnosti nasih novinara ali me ipak interesuje da li ce NBS ili Komisia za Hartije od vrednosti da reaguje.

NT je kotirano na Belex- u a objavljivanje netacnih ili laznih financiskih resultat je kaznjivo delo.

Takve informacije mogu da uticu na kurs date akcije koja je u toku tendera za konseciju.

Treba proveriti kako su takve informacije procurele u javnost. Ukoliko su neke informacije date za statisticke potrebe, pristupacne javnosti, onda bi trebale da budu jasno naznacene i sa popratnim objasnjenjem.

Za NT-a to moze biti prevredni kriminal.

Ali tako nesto u Srbiji nepostoji. Mi smo pravna drzava, visokog morala pa cisto sumnjam : ) .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj