BEG airport status
Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“

Zajednička taktička vežba ViPVO „Olujni vetar 2011“


Danas je na školsko-tehničkom polignu „Čenta“ održano zajedničko taktičko uvežbavanje ViPVO u kojem su učestvovale jedinice 204. i 98. vazduhoplovne brigade sa avionima Orao, Supergaleb, MiG-29, An-26, helikopterima Mi-8 i Gazela kao i jedinice 250. raketne brigade sa raketnim sistemima Neva i Kub uz podršku 126. brigade VOJIN sa radarom TPS-70.

Cilj vežbe koja je bila organizovana na nivou ranga bataljona, diviziona i eskadrile bio je unapređenje obučenosti komande i jedinica ViPVO u procesu operativnog planiranja, organizovanja i izvođenja operacija u vazduhoplovnoj podršci snagama Kopnene vojske.

ViPVO je ove godine značajno povećalo svoj tempo aktivnosti. Nakon dve godine realizovano je noćno letenje 101. i 252. eskadrile, „Olujni vetar“ je danas dobio ocenu „odličan“ od strane komadanta, generala Živaka, dok će ovog Avgusta na raketnom poligonu Šabla u Bugarskoj pored 250. raketne brigade, koja je prošle godine imala impresivan 9/9 učinak, po prvi put MiG-ovi 29 realizovati bojevo gađanje vazduh-vazduh. Bolja vremena za ViPVO polako dolaze.

Snimio (osim fotografije lansiranja NRZ): Dušan Atlagić

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj