BEG airport status
[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu U programu manifestacije i otkrivanje spomen ploča, kao i svečana akademija / Foto: Aeroklub

[NAJAVA] Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru u subotu u Beogradu

Otkrivanje biste Tadiji Sondermajeru biće održano 17. juna u 17 časova u Beogradu kao deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“, saopšteno je iz Udruženja linijskih pilota Srbije. Manifestaciju u organizaciji tog udruženja propratiće i otkrivanje spomen ploča Sondermajeru i Arčibaldu Rajsu, a za kraj programa predviđena je svečana akademija.

Bistu na uglu ulica Palmotićeve i Koste Stojanovića u Beogradu otkriće predstavnici institucija i kompanija koje su pomogle da se projekat realizuje – zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović, direktorka Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Mirjana Čizmarov, kao i direktor Er Srbije (Air Serbia) Dane Kondić. 

Otkrivanje biste deo projekta „U čast srpskih vazduhoplovnih velikana“ / Foto: Vikipedija

– Otkrivanje spomen ploča Tadiji Sondermajeru i dr Arčibaldu Rajsu, potpredsedniku Srpskog Aerokluba, obaviće članovi porodice Sondermajer, ambasada, Udruženja linijskih pilota Srbije i NAKS Naša Krila u 18 :30 časova na ulazu zgrade Aerokluba u Uzun Mirkovoj. – objašnjavaju iz Udruženja.

Završni događaj biće svečana akademija u Aeroklubu sa početkom u 19 časova, gde će biti dodeljene Velike Plave zahvalnice, zahvalnice za doprinos projektu, za doprinos avijaciji, partnerski medaljoni, medaljoni „Zlatni velikan“ i letački znakovi, kažu organizatori i dodaju:

– Povodi za ovaj svečani dogadjaj su 90. godišnjica osnivanja prve srpske avio kompanije “Aeroput” čiju tradiciju nastavlja danas naša nacionalna kompanija Er Srbija, zatim 105 godina školovanja prvih srpskih pilota u Francuskoj, 95 godina Srpskog Aerokluba, 90 godina prvog srpskog interkontinentalnog leta Pariz-Bombaj-Beograd  i više od pola veka postojanja Udruženja linijskih pilota Srbije. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ml

Bogu hvala, pa su u na[em okruženju postojali LJudi poput Tadije
i Arčibalda !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj