BEG airport status
Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika Poslovni rezultat bolji za 1,6 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns: Ne preti nam bankrot; U prvih šest meseci opsluženo više od 200 hiljada putnika

U prvih šest meseci ove godine u redovnom, čarter i kod-šer saobraćaju, kompanija Montenegro erlajns opslužila je skoro 230.000 putnika, što je na istom nivou kao i prethodne godine, saopštio je taj avio-prevoznik.

Poslovni rezultat za prvih šest meseci 2017. godine u odnosu na prošlogodišnje polugodište bolji je za 1,6 miliona eura, navode iz kompanije i dodaju:

– Od oko 300.000 putnika koje smo planirali da prevezemo u periodu ljetnje turističke sezone u periodu od 1. juna do 30. septembara, već u junu smo prevezli 63.000 putnika, što je za 800 putnika više, sa avionom manje i 22 leta manje, u odnosu na jun mjesec prošle godine. U tom periodu prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima. –

„Prevezli smo trećinu od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima“ / Foto: Montenegro Airlines

Kako navode, u planu je da u 2017. godini taj avio-prevoznik opsluži više od 550.000 putnika, od čega će polovina biti dolazni putnici. Ipak, u crnogorskim medijima sve češće su ocene da Monterengro erlajnsu preti bankrot, što ta kompanija demantuje i smatra neutemeljenim:

– Radi se o spekulacijama i podmetanjima, a jedino su mjerodavni ostvareni rezultati. Kompanija normalno funkcioniše, ispunjava sve svoje obaveze, ostvaruje dobar poslovni rezulat, i tako će biti i u narednom periodu uprkos svim spoljašnjim i unutrašnjim otežavajućim okolnostima koje se za sada uspješno savlađuju. –

Menadžment kompanije zajedno sa resornim ministarstvom i ministarstvom finansija na bazi proračuna i predikcija radi na dugoročnom i održivom rešavanju statusa nacionalne avio-kompanije, kaže taj prevoznik i dodaje:

– To je jedina istina, a sve ostalo su proizvoljne manipulacije iz debele hladovine, dok kompanija u jeku ljetnje sezone prevozi između 2.500 i 3.000 putnika dnevno. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Re

Koja firma naravno da ne perti bankrot dokle god vlada Crne Gore presipa pare iz narodnih džepova u vaše nesposobne novčanike. Protivzakonito davanje pomoći koje je sakriveno velom državne tajne.

Odgovori
Ba

Apsolutno tačno. Samo, ne bih se složio da su im novčanici nesposobni. To je jedino kod njih što je sposobno.

Iv

Ajmo da pricamo malo realno. Strajk pilota U MGX koji se skoro zavrsio zbog nesiplacenih plata? Svaka kompanija cak i ako posluje u minusu dok ne dotakne samo dno ima novca da isplati plate svojim zaposlenima.
Drugo, 22 linije manje nego proslo godine? Sta to govori? Da li su se te 22 neprofitabilne linije zamenile novim, profitabilnijim? Nisu.
Dalje, to sto MGX racuna da je prevezao putnike kroz codeshare partnere ok, moze da stoji u neku ruku, ali naravno nerealno je da MGX ima neki veliki profit od toga, kompanija ce najveci prihod imati ako je operating career a ne marketing career svojim putnicima.
Kompanija mozda funkcionise najbolje u letnjoj sezoni jer su avioni popunjeniji, ali ne zivi se od leta do leta. Mreza letova je jako tanka logicvno shodno raspolozivim avionima i osobljem i naravno na kraju novcem.
Ni jedna kompanija koja posluje dobro ne trazi strateskog partnera jer se u tome na neki nacin gubi integritet, nego ako ima suficit onda taj suficit ulaze u dalji razvoj kompanije kroz nove avione, osobolje.
Zemlje regiona odrzavaju avio-kompanije jer je to jedan simbol nacionalnog identiteta i ponosa, i to je potpuno normalna stvar. I druge vlade po svetu pomazu svoje avio-kompanije naravno kroz transakcije koje se bas ne mogu tako lako dokazati, i sve je to normalno, ali ono sto nije normalno je da usta budu puna „uspesnog“ poslovanja a situacija je naravno potpuno drugacija.
Avio-kompanija je skupa stvar i nije sramota da zemlja nema nacionalnu kompaniju primer: Madjarska, zemlja EU.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

https://www.physicsforums.com/threads/help-identifying-aesa-antenna-structure-type-found-in-the-f-35-aircraft.946308/ Antena je sastavni dio bilo kojeg radarskog sustava.

29. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan Po treci put, poredite neuporedivo. Pisem o novom hipersonicnom oruzju, ne o interkontinentalnim raketama i njihovim bojevim glavama koje u zavrsnoj fazi leta postizu velike brzine zbog cega su im manevarske sposobnosti skoro pa nikakve. I opet vi o PVO i obaranju necega sto leti 5 i vise puta brze od zvuka. Za…

29. Nov 2024.Pogledaj

mnogo je kume na: Bosna i Hercegovina nabavlja dodatne helikoptere za svoje oružane snage

Bell UH-1H Iroquois nudi jedinstvenu mjesavinu historijskog znacaja, operativne svestranosti i dokazane pouzdanosti, sto ga cini najatraktivnijim halikopterom za podrucje balkana.Turboosovinski motor T53-L-13B, koji trosi priblizno 480 do 640 litara Jet-A goriva na sat sto je nekih 600 do 800 eura po satu.Godisnje rutinsko odrzavanje, ukljucujuci inspekcije i manje popravke, moze kostati od 20.000 do…

29. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Miloš77 Ma Dušan visi na sve vesti gde se spominju Rusi od Politike,Novosti do N1,B92 pa i ovde ....Pisanja su mu veoma maštovita gde se nekad graniči sa šaljivim kolumna ,nekad steknem utisak da Rusi ustvari nemaju ništa ,najbolje ore godinu-dve dana ,Ameri lični izjave pogodjen u Patriot u Kijev Dušan nas sve ovde ubedjuje…

29. Nov 2024.Pogledaj