BEG airport status
[NAJAVA] Otvoreni dan na aerodromu Ečka Najveće civilno open-air druženje ove sezone / Foto: Princ Aviation

[NAJAVA] Otvoreni dan na aerodromu Ečka

Najveći privatni centar za obuku pilota u Srbiji „Prince Aviation“ i aero-klub „Falcons“ organizuju Otvoreni dan na aerodromu Ečka, 26. maja u periodu od 12:00 do 17:00 časova.

Kako su iz Princa rekli za Tango Six, ideja otvorenog dana je upoznavanje šire javnosti sa pilotski pozivom i sportskim vazduhoplovstvom:

– Publici će biti predstavljena flota i mogućnosti centra za obuku pilota „Prince Aviation“ kao i letački program aero-klubova „Galeb“, „Falcons“ i „Avijatičar“. Avioni koji će učestvovati u letačkom programu su Cessna 172 (letenje u formaciji), Piper Seminole PA-44, Galeb G-2GL, Zlin 526F i Pipistrel Sinus. Letački program je predviđen od 13:00 do 15:00 časova. U slučaju loših meteo uslova manifestaciju ćemo odložiti. –

Plan manifestacije

Dakle nije u pitanju „čistokrvni“ aero-miting ali će sigurno, do ovog datuma, biti najveće druženje u srpskoj generalnoj avijaciji. Vidimo se u Zrenjaninu!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BB

Pre neki dan vidim u Nikšiću poredane slične avione. Ima li neko informacije o kakvim se dešavanjima radi?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj