BEG airport status
Državna revizorska institucija: Jat prodao nepokretnosti Pilotske akademije Kontroli letenja bez tendera

Državna revizorska institucija: Jat prodao nepokretnosti Pilotske akademije Kontroli letenja bez tendera

Paralelno sa aferom Premović i drugim produženjem ukletog tendera Jat je u medijima juče pomenut ponovo u negativnoj konotaciji. Ovoga puta to za javnost nisu virtuelne kategorije bezbednosti letenja i kršenja profesionalne ili radne etike već zakona sa igrom velikih brojeva.

Državna revizorska institucija objavila je izveštaj (embedovan na kraju posta) o reviziji finansijskih izveštaja i pravilnosti poslovanja Jat Airways-a. Ukoliko pročitate izveštaj koji preko loših računovodstvenih praksi otkriva tešku zloupotrebu imovine kompanije doćićete i do Pilotske akademije u Vršcu.

Po navodima izveštaja prodaja ovog dela Jata urađena je bez tendera:

„…kао што је наведено под истом тачком, уступљене су непокретности Школског пилотског центра Вршац у 2010. години, по основу поравнања Агенцији за контролу летења Србије и Црне Горе, у укупном износу од 1.195.130 хиљада динара. Некретнине које су предмет овог поравнања, претходно су одлуком Владе, пренете из државне својине у право својине „JAT AIRWAYS“ а.д. Наведена продаја извршена је без јавног надметања, а што је супротно члану 6. Закона о средствима у својини Републике Србије.“

Kriminalne aktivnosti u Pilotskoj akademiji pre prenosa vlasništva SMATSI tek će isplivati u celosti i kao i u slučaju matične firme o tome ćete prvo čitati na Tango Six Blogu. Teme će biti: lažiranje naleta učenika i instruktora, otuđenje imovine, preprodaja rezervnih delova, veliki iznosi neprijavljene provizije prilikom kupovine učila i nelegalno prisvajanje novca iz autonomnog budžeta Akademije.

izvestaj-jat-2010

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj