BEG airport status
Pipistrel proizveo svoj 1000. Sinus/Virus avion; Kompanija proširila poslovanje u 96 zemalja Tokom 30 godina poslovanja kompanija proizvela više od 2000 letelica / Foto: Pipistrel

Pipistrel proizveo svoj 1000. Sinus/Virus avion; Kompanija proširila poslovanje u 96 zemalja

Slovenačka kompanija Pipistrel objavila je proizvodnju svog 1000. aviona iz Sinus/Virus porodice (Pipistrel Sinux Max model), čijom će se prodajom kupcu iz Surinama poslovanje firme proširiti u 96 zemalja, saopštava taj proizvođač.

Generalni direktor Pipistrel grupe Ivo Boskarol (Ivo Boscarol) zahvalio se radnicima na proizvodnji „visokokvalitetnih aviona“ i istakao da kontinuirana potražnja za ovim tipom letelica znači da „tržište prihvata njihove proizvode i neprekidno im veruje“:

– To zapravo znači da proizvod koji smo pustili prvi put u prodaju je bio dovoljno dobar da se već decenijama prodaje, i to širom sveta u različitim klimatskim uslovima i kulturama. Međutim, ovaj uspeh ne donosi benefit samo našim kupcima već je on pre svega od koristi za nas zato što nam nudi dugoročnu održivost i obezbeđuje stabilnost radnih mesta za naše zaposlene. –

Proslava ispred hangara u proizvodnom pogonu u Ajdovščini (Slovenija) / Foto: Pipistrel

Kako ističu iz kompanije, ukupni broj proizvedenih letelica do sada je preko 2000, a tom broju su uz Sirus/Virus avione doprineli i drugi modeli i to: Taurus i Taurus Elektro, SW 121 sertifikovan od strane EASA-e, zatim linija aviona za specijalnu jedinicu Ratnog vazduhoplovstva Indije- Garud, Ejpis Bi (Apis Bee), Pantera, kao i motorne jedrilice u prvim godinama poslovanja.

Kompanija ove godine proslavlja i 30 godina od osnivanja, a kao važni poslovni događaji u 2019, uz proizvodnju 1000. Sinus/Virus aviona, izdvajaju se i predstavljanje novog logotipa firme, kao i potpisivanje memoranduma o saradnji sa američkom kompanijom Hanivel (Honeywell), čiji je cilj unapređenje buduće proizvodnje Pipistrelovih letelica sa vertikalnim uzletanjem i sletanjem (VTOL). Podsetimo, slovenački proizvođač je u maju 2018. objavio završetak radova na svojoj 900. letelici iz Sinus/Virus porodice, koju je tada prodao kupcu iz Australije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    An

    Kapa dole!

    Odgovori
    Bo

    Respect.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Darko na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

    Na starnu što nije 2km nego 3,4km, pista nije gradska ulica pa samo uvaljaj kamen u asfaltiraj. Ona treba da pri velikoj vertikalnoj brzini da bezbedno primi teret od par stotina tona, al bitno da se pljuje. Umetnuta pista neće otići u istoriju. Pri bilo kom problemu na glavnoj pisti: pojava stranih tela usled pucanja…

    29. Nov 2024.Pogledaj

    Tihi na: Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

    Agusta-Bell AB.212 je cist Bell 212. SFRJ je imala 7 Agusta-Bell AB.212 i jedan Bell 212.

    29. Nov 2024.Pogledaj
    29. Nov 2024.Pogledaj

    Бивши Гастос na: Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

    Не знам колико је ширине било да се можда оформи још једна писта Gatwick планира да оформи једну краћу писту за полетање ускозтупних само (ако се не варам) тако што ће померити главну писту да има прописан размак између две писте. Далеко је BEG од LGW, али није за одмет да се размишља на дуже.

    29. Nov 2024.Pogledaj