BEG airport status
Er Srbija počela sa letnjim redom letenja; Devet novih destinacija u ovogodisnjoj ponudi Ovog leta kompanija će uz postojeće destinacije saobraćati i ka Krasondaru, Helsinkiju, Kijevu, Madridu, Barseloni, Nici, Kairu, Zadru i Rijeci / Foto: Er Srbija

Er Srbija počela sa letnjim redom letenja; Devet novih destinacija u ovogodisnjoj ponudi

Kompanija Er Srbija ustanovila je juče letnji red letenja koji će važiti od 31. marta do 27. oktobra 2019. godine, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ovogodišnja mreža Er Srbije proširena je u odnosu na prošlo leto za devet novih destinacija, za koje su putnici u proteklom periodu iskazali najveće interesovanje, a to su Krasondar, Helsinki i Kijev ka kojima će se leteti tri puta nedeljno i Madrid, Barselona, Nica, Kairo, Zadar i Rijeka, do kojih će se saobraćati dva puta sedmično:

– Pored toga, za veliki broj postojećih popularnih destinacija biće povećan nedeljni broj letova. Najfrekventnije destinacije ostaju Tivat i Podgorica do kojih se leti više od 21 put nedeljno, sledi Cirih za koji će se leteti 19 puta nedeljno, dok su dva dnevna leta planirana za Beč, Solun, Pariz i Atinu. Među ostalim najfrekventnijim destinacijama izdvajaju se Skoplje i Ljubljana sa 12 letova nedeljno, Zagreb sa 11, kao i Moskva i Amsterdam sa po 10 letova nedeljno.

Dnevni letovi za Berlin, Sofiju, Sarajevo, Prag, Milano, Frankfurt i Rim biće aktuelni tokom cele letnje sezone, za Larnaku i Dubrovnik tokom jula i avgusta, za Kopenhagen i Stokholm od početka juna do kraja oktobra, kao i za Bejrut tokom letnjih meseci. –

Pored direktnih letova ka najtraženijim destinacijama, Er Srbija će zahvaljujući kod-šer ugovorima sa svetskim avio-kompanijama povezati Beograd i sa gradovima poput Abu Dabija, Sidneja, Melburna, Singapura, Bangkoka, Hong Konga i mnogih drugih, ističu iz te kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    BB

    Sa kojim avionima?
    Da neće uzeti neki od SSJ100 koji su bili namjenjeni Adriji?

    Odgovori
    Zo

    Na koji način može da se dođe do Ohrida avionom iz Beograda? Izgleda kao nemoguća misija u online buking sistemima.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

    Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

    31. Mar 2025.Pogledaj

    KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

    Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

    31. Mar 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

    Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

    30. Mar 2025.Pogledaj

    K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

    Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

    30. Mar 2025.Pogledaj