BEG airport status
Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Hrvatska avijacija kroz fotografije Borana Pivčića

Danas vam predstavljam vazduhoplovnog fotografa iz Hrvatske, Borana Pivčića.

Vazduhoplovnom fotografijom bavi se od 2002. godine i kako sam kaže počeo je sa običnim „idiot“ film aparatom. Rezultati nisu bili ohrabrujući ali je s praksom (i prelaskom na prvi digitalac) nakon par godina dobio prve merljive rezultate. Nakon par malih, lokalnih uspeha prelazi na DSLR aparate, da bi danas završio na Canonu EOS 5D Mark II.

Mala, generalna avijacija mu je najveća ljubav i većinu „fotografskog staža“ je odradio na aerodromu Lučko kod Zagreba. Kao član tri aerokluba i sa dobrim pristupom često je imao prilike da fotografiše razne zanimljive letelice.

Inspiraciju za bavljenje vazduhoplovnom fotografijom pronašao je i u školovanju za PPL(A) dozvolu i 2002. je sa 17 godina postao jedan od tada najmlađih motornih pilota u državi. U međuvremenu je uzeo i CPL(A) dozvolu, postao magistar inženjer zračnog prometa posle završenih studija kontrole letenja nakon čega se pridružio lokalnom vazduhoplovnom časopisu Aeronautika kao fotoreporter sa zaduženjem za generalnu avijaciju.

Boranov portfolio sajt možete naći na adresi www.machpoint2.eu

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj