[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula
Olupina Citabrije E7-PDH / Foto: Aleksandar Žunić, GradPrijedor.com

[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula

Kako javljaju mediji iz Republike Srpske, manja sportska letelica srušila se danas oko 15 časova kod Prijedora, preciznije na njivu pored magistralnog puta Prijedor-Kozarska Dubica.

Kako Tango Six saznaje, radi se o avionu Citabrija registarske oznake E7-PDH koji je vlasništvo aero-kluba Prijedor. Kako naš portal takođe saznaje pilot i putnik u letelici su poginuli. Letelica je u trenutku pada bila u fazi poletanja sa aerodroma Urije, Prijedor.

Kako javljaju lokalni mediji, poginuli su otac koji je bio pilot i njegova ćerka.

Kako za Tango Six kaže pilot iz Srbije koji je danas leteo iznad Bosne i Hercegovine, meteo uslovi su bili gotovo idealni, bez vetra, sa dobrom vidljivošću i većom temperaturom vazduha od proseka za ovo doba godine.

Ovaj članak će biti ažuriran kako nove informacije budu pristizale.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sv

Poznajem covjeka licno pocivajte u miru i on i kcerka.

Odgovori
Ne

Tuga, saucesce porodici.

Odgovori
П

Цитабрија ако се не варам увезена у Екс ЈУ. Ако је од тада онда мора да је имала замор материјала али и могучност отказа рамењача јер претспостављам да су дрвене и непромењене од производње. Сматрају да је акробатска али размишљам дали је увезена преко ВСЈ одвно негде 1969-70 те и додељена АК Приједору прије много година. Иначе она је лака за летење и да погреши искусни пилот је немогуче осим ако је изводио акробације? Те Цитабрије још лете и једном мом моделару Који је постао пилот купио је и саветовао сам да промени рамењаче или да монтира металне од лаког материјала које се продају у САД. Те увезене су доста летели, вукли једрилице, изводили основне акробације , извоџање итд.

Odgovori
Ad

Ako je avion servisiran i održavan kako treba onda su morale da se odrade i sve AD direktive pa i ta sa ramenjačom, evo link: https://drs.faa.gov/browse/excelExternalWindow/951F592569098C7386256A63006A765F.0001

Mi

Tuga i saucesce porodici

Odgovori
Al

Poštovani g-dine uredniče,
Imate li bilo kakve informacije vezane za ovu katastrofu. Video sam tekst u novinama gde je plasirana informacija da je letela grupa aviona, napravljen je i snimak Citabrije u vazduhu (ne vidi se ko je u avionu zbog ugla snimanja) i neposredno posle toga dolazi do nesreće (po navodima jednog letača iz druge letelice). T6 obično plasira najtačnije informacije, pa bih Vas molio da ako nešto znate, to i objavite. Ljubišu Aramandu sam lično poznavao. Sjajan čovek, svestran, vredan. Zadovoljstvo je bilo provoditi vreme u njegovom društvu. I onda se desi ovako nešto…

Odgovori
le

Citabria je letela 2 sata prije u društvu sa Piperom. Sve je bilo u redu.
Nako dva sata poslije tog leta, Ljubiša je poleteo sa kćerkom i tragedija se desila na samom poletanju, na kraju piste.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs