BEG airport status
Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

BEOGRAD – Međunarodni skup „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“ održao se u junu prošle godine u organizaciji Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije u Komandi ovog vida u Zemunu. Danas emitujemo jedno od najzanimljivijih predavanja sa ovog događaja u integralnoj verziji.

 
Dvodnevni simpozijum bio je opisan kao skup posvećen „osvetljavanju pojedinih segmenata perioda i događaja iz bogate istorije srpskog vojnog vazduhoplovstva učešćem domaćih autora – istoričara, inženjera/konstruktora, pilota, komandanata, profesora, tehničara, lekara vazd. medicine, novinara i drugih kompetentnih lica“.

Prezentacije pozvanih predavača održavale su se paralelno u dve sale. U jednoj se pričalo o vazduhoplovnoj istoriji, u drugoj o „tehnološkim i doktrinarnim aspektima razvoja ViPVO“ – novijoj istoriji i budućnosti vida u domaćoj vojnoj i društvenoj realnosti.

Generalu u penziji, profesoru doktoru Zlatku Renduliću pripala je tema „razvoj domaćih vazduhoplova posle drugog svetskog rata“. Do sada ste verovatno imali priliku da na više mesta pročitate ključne činjenice i dešavanja iz naše novije vazduhoplovne istorije iz njegovih usta. Ovo predavanje je možda za nijansu drugačije jer je u pitanju 40 minuta opširne, neprekinute priče uz dosta propratnog razmišljanja i prisećanja ove žive legende.

Izvinjavamo se zbog nešto slabijeg kvaliteta zvuka.
 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BS

Ako ste snimili predavanje gospodina Sava Pustinje bilo bi lepo da i to prikazete. Izgleda da je govorio posle Rendulica, a Savo je bio vodja projekta NA koji Vi i Lazanski najvise forsirate. Sto se tice Rendulica, hvala mu puno sto je Orao dobio najslabiji motor i sto je tako dobro odradio posao za Engleze, Beslin je za njega genije! Zar mi nemamo nekog drugog da slusamo i gledamo o nasem RV-u u medijima, nego samo Rendulica?!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj