Kompanija „Menzies Aviation“ koja je odnedavno ušla i na srpsko tržište, predstavila je u Ženevi na sajmu poslovne avijacije EBACE svoj novi brend – „Pearl Executive Aviation“ koji će, akvizicijom kompanije „Flystar Flight Support“ iz Crne Gore, koja je poslovala u svim zemljama bivše Jugoslavije i Albanije, proširiti portfolio usluga britanske kompanije u specifičnom bizjet segmentu.
Kako su na sajmu EBACE za Tango Six kazali direktor Menzisa Filip Joeinig (Philipp Joeinig) i osnivačica kompanije „Flystar“ i direktorka Menzisa u Srbiji Ana Marojević, ideja je došla nakon uspešne saradnje koja je počela 2022. godine, kada je Menzis akvizirao „Flystar“ ali i vere u perspektivu bizjet čarter prevoza u našoj regiji.
„Pearl“ će obavljati „ground handling“ za poslovne avione, VIP putnike i posadu kroz Menzisovu mrežu. Kako su kazali za naš portal, novi brend će imati 24/7 „Operational Control Center“ i sve prateće usluge za ovu vrstu operacija.
Ana Marojević će postati i potpredsednik za biznis avijaciju, odnosno glavni menadžer „Pearla“.
– Poslovnim i VIP putnicima nudićemo „360 degree“ paket, uz pomoć više od 50 VIP laundževa širom sveta, rešenjima za protokol a nudićemo i uobičajene usluge kao što su gorivo, ketering i zemaljsko opsluživanje.
Nakon akvizicije Anine kompanije koja je bazirana u Crnoj Gori i koju smo sada rebrendirali, nastavljamo da rastemo kada je Balkan u pitanju. Nastojaćemo da se širimo kroz kontakte sa postojećim klijentima i potrudićemo se da budemo spremni da naše usluge obezbedimo na 27 aerodroma u ovoj geografskoj regiji, a da u sledećih 18 meseci dupliramo svoje prisustvo. – kazao je Joeinig.
Ana Marojević za Tango Six kaže da je „Flystar“ započela pre deset godina u Crnoj Gori i da je rast te operacije dolazio organski:
– Imali smo klijente koji, na primer, slete u Tivat, pa odatle sednu na jahtu i potom hoće da polete iz Splita ili Dubrovnika. To nas je zapravo guralo da počnemo sa uslugama i na drugim aerodromima. Takvi klijenti žele da imaju jednu kompaniju, takozvani „key point“ koja će brinuti o njima.
Saradnja sa Menzisom je bila logična stvar, s obzirom da smo već zajedno u Beogradu, to se jednostavno uklopilo i u strategiju razvoja Menzisa u delu za „executive“ avione. Menzis, kroz svoju mrežu od preko 260 aerodromima na kojima opslužuje letelice, opslužuje i privatne čarter letove ali je to do sada bilo pod brendom Menzisa, koji je isti brend i za redovan avio-prevoz. Sada će uz odvojen brend tu biti i odvojen pristup klijentima, posebne procedure ali ćemo i koristiti snagu Menzisa sa njihovim „ground handlingom“. Imaćemo sve na jednom mestu. – kazala nam je Marojević.
Potvrdila je da su EXPO 2027 i rast „Nikole Tesle“ prilika i za novi Menzisov brend, da su zainteresovani za investiranje, ako bude prilike, da i Beograd dobije možda u nekom trenutku svoj FBO (Fixed-Base Operator) koji može biti i fizički odvojen u sledećim fazama širenja infrastukture na beogradskom aerodromu.