BEG airport status
Počeo najveći evropski sajam generalne avijacije – AERO 2013!

Počeo najveći evropski sajam generalne avijacije – AERO 2013!

BEOGRAD – Od 24. do 27. aprila u nemačkom gradu Fridrihshafenu održaće se AERO 2013 koji neformalno važi za najveći evropski sajam generalne avijacije. Ovogodišnji AERO je 21. po redu i na njemu će izlagati 630 učesnika iz 35 zemalja.

 
download-mediahh.phpSajam generalne avijacije AERO 2013 biće tradicionlano održan na aerodromu pored grada Fridrihshafen na obali Bodenskog jezera. Na sajmu će biti predstavljeni letelice i oprema iz svih segmenata generalne avijacije: od jedrilica i ultralakih aviona, preko helikoptera do biznis džet aviona.

Prema rečima direktora sajma, Klausa Velmana, 21. po redu AERO 2013 sa 630 učesnika iz 35 zemalja predstavlja jedan od najvećih događaja ove vrste u svetu. Prošlogodišnji sajam posetilo je preko 30.000 ljudi, a prema statistici većina od njih su piloti. Samo u Nemačkoj, takođe prema statistikama, ima oko 40.000 pilota sa PPL licencom, 20.000 njih ovlašćenih da upravljaju ultralakim letelicama i još oko 10.000 pilota sa ATPL dozvolom.
 
 
Prve fotografije dostupne medijima:

A5: FK-Lightplanes

Reprodukcija nemačkog Bücker Jungmann-a, na kojem su trenirali piloti Luftwaffe-a, sa novim padobranskim sistemom za spašavanje, proizvod privatne firme iz grada Špejera u Nemačkoj.
 
 
10_AERO 2013

Direktor firme Trixy Aviation Produkts ispred njihovog novog žirokoptera “Princess“
 
 
Freigelände: Cirrus SR 22

Kompanija Cirrus imaće tradicionalno značnajno prisustvo na AERO-u. SR 22 – visoke performanse uz maksimalnu bezbednost integrisanog BRS padobrana.
 
 
15_AERO 2013

Direktor kompanije koja organizuje AERO Klaus Velman i direktor dešavanja Roland Boš u Cesninom Mustangu.
 
 
[colored_box color=“eg. blue, green, grey, red, yellow“]Jedan interesantan detalj za kraj: na zvaničnom sajtu sajma AERO 2013, nalaze se, između ostalih podataka i intervali održavanja sajma narednih godina, tačnije sve do 2020 godine! Tako recimo možete u dan isplanirati svoju posetu Fridrihshafenu 2019. godine. Nismo sigurni da li je to ikome neophodno, ali ako ste u Nemačkoj onda se naviknite i na preciznost![/colored_box]
 
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj