[NAJAVA] Šesti po redu Avijatičarski bal u restoranu Aeroklub 17. maja

30. apr 2025

„Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

30. apr 2025

[NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

28. apr 2025

Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

27. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Prva javno dostupna fotografija novog Falkona 6X Avio-službe Vlade Srbije

25. apr 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ objavljuje početak novog kursa za PPL dozvolu

23. apr 2025

Rafal 4.1 i Falkon 6X u Srbiji: Vojni pedigre jedinstvene civilno-vojne kupovine

21. apr 2025

Trenutno najmoderniji avion u Srbiji: Novi Falkon 6X državne Avio-službe

18. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] U Beograd sleteo novi Falkon 6X, najverovatnije novi avion Avio-službe Vlade Srbije

16. apr 2025

[EKSKLUZIVNO] „MIND Aviation“ 14. juna organizuje aero-miting na kragujevačkom aerodromu

11. apr 2025

AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

10. apr 2025

Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

7. apr 2025

Dve kompanije iz Srbije izlažu na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu

3. apr 2025

[POSAO] Nova škola letenja iz Kragujevca „MIND Aviation“ zapošljava „Head of training“ profesionalca i instruktore letenja

1. apr 2025

[INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

31. mar 2025

Škola letenja „Prince Aviation“ traži predavače za PPL i ATPL kurseve

15. mar 2025

„Prince Aviation“ donira Saobraćajnom fakultetu: Renovirana učionica, donirana vazduhoplovna učila

14. mar 2025

Erbas i Robinson predstavili potpuno nove helikoptere H140 i R88

11. mar 2025

Direktorat pokrenuo krivične i prekršajne postupke povodom incidenata na „Nikoli Tesli“ u januaru

21. feb 2025

[POSLEDNJA VEST] Dvomotorni Teknam u Ečkoj sleteo sa uvučenim stajnim trapom, nije bilo povređenih

11. feb 2025
„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu
Princ je vinglet-rešenje instalirao i na svoj CJ

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

Američka kompanija „Tamarack Aerospace“ objavila je pre dva dana da su sklopili novi ugovor o ovlašćenom zastupništvu sa srpskom kompanijom „Prince Aviation“.

Kako je saopšteno, novi ugovor nastavlja višegodišnju saradnju koje dve kompanije realizuju u oblasti strukturnih modifikacija poslovnih aviona.

Konkretnije, reč je o inženjerskoj i tehničkoj sposobnosti MRO sektora srpske kompanije da obavlja instalacije vingleta na poslovne mlaznjake iz Cesna „Citattion“ serije.

Radi se o IP rešenju američke kompanije koje je tržišno brendirano kao „Active Winglets“.

„Tamarack Aerospace“ tvrdi da instalacija ovih dodatnih aerodinamičkih površina na krajeve krila povećava operativni dolet i smanjuje prosečnu potrošnju goriva. Zbog efikasnijeg kretanja kroz vazduh koji je rezultat instalacije, operateri CJ mlaznjaka mogu, kako tvrdi „Tamarack“ povećati kapacitet potencijalnog tereta za dvestotinjak kilograma (400 libri), obećavajući i bolje performanse prilikom penjanja i atmosferski izazovnijih „hot and high“ uslova.

„Aktivni vingleti“ izbliza / Foto: „Prince Aviation“

Princ i Tamarak sarađuju od 2018. godine ali će sada, kako je izjavio Đorđe Petrović komercijalni direktor srpske kompanije, potpisivanjem ovog ugovora Princ biti u stanju da svojim klijentima pruži obimniju podršku i direktniji pristup Tamarak rešenjima.

– Naš izuzetan višegodišnji odnos sa kompanijom „Princ Aviation“ koji odlikuje duboko poverenje, zajedno sa našom identičnom misijom da nudimo inovativna rešenja vlasnicima i operatera CJ serije aviona, čini ovo partnerstvo jače nego ikada. Sa novim sporazumom osiguravamo i praktičniju dostupnost naše „Active Winglet“ tehnologije klijentima u Istočnoj Evropi. – kazao je ovim povodom direktor kompanije „Tamarack Aerospace“ Nik Gvida (Nick Guida).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ro

Dobijati ugovor za modifikaciju, ugradjivanje Vingleta na Sessnama je priznanje inzenjeringu Prince Aviation.
Kada bi imalo podrske da se podigne MRO Centar za reviziju avio motora i komponenti na avionima poslovne avijacije. obzirom da ce se graditi Kargo Centar na Aerodromu Morava. Mozda bi u sklopu toga se na tom aerodromu moglo razviti i tehnicke delatnosti. Prince Aviation je baziran na Aerodromu Beograd. ipak razvoj nove baze i delatnosti bi verujem bio povoljniji na ovom, potencijalnom aerodromu Centralne Srbije.
Ako bi Aerodromima Srbije bilo u interesu da se Tehnicka strana prosiruje u Centralnoj Srbiji.
iz prolecnog Sidneja, iskrene pozdrave i zelje za Prince Aviation. za ostalo kako Bog da i volja ljudska.
🇷🇸🛫🇺🇸🛫🇦🇺🛬 Rodney Marinkovic Aviation Enthusiast. West Ryde

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs