BEG airport status
Kineska fascinacija Top ganom

Kineska fascinacija Top ganom

A320NEO protiv C serije i Boinga 737

A320NEO protiv C serije i Boinga 737

Prošla godina obeležena je pričom o eventualnom pokretanju novog Erbasa A320 sa novim motorima (NEO – New Engine Option). Služba…

11 komentara Pročitaj više
[NAGRADNA IGRA] Princ Aviation i Tango six poklanjaju kalendare

[NAGRADNA IGRA] Princ Aviation i Tango six poklanjaju kalendare

Najveći domaći biz-jet čarter operater „Prince Aviation“ vam u saradnji sa Tango Six-om poklanja 10 primeraka svog kalendara za 2011….

0 komentara Pročitaj više
[EKSKLUZIVNO] U slavu G-4 – skoriji snimci

[EKSKLUZIVNO] U slavu G-4 – skoriji snimci

Čitaocima umesto standardno nemaštovitih želja za sretnu novu godinu poklanjam jednu manju ekskluzivu. Noviji snimci u slavu Supergaleba G-4 srpske…

4 komentara Pročitaj više
[NAGRADNA IGRA] Tango Six i AK „Galeb“ poklanjaju kalendare

[NAGRADNA IGRA] Tango Six i AK „Galeb“ poklanjaju kalendare

Nagrada igra je završena, pobednicima i ostalima hvala što su učestvovali. Tango Six kalendar napravio je pauzu ove godine. Plan…

1 komentar Pročitaj više
[LIVE POST] Novogodisnji koktel AK „Galeb“

[LIVE POST] Novogodisnji koktel AK „Galeb“

Novogodisnji koktel aero-kluba Galeb poceo je pre 15ak minuta u foajeu Muzeja vazduhoplovstva na Surcinu. Predsednik kluba Vladimir Bojovic pozdravio…

0 komentara Pročitaj više
Mile High Club

Mile High Club

Redovnim putnicima poznato je da skoro svaka avio-kompanija nudi frequent flyer programme (FFP). Učlaniti se u iste je jednostavno –…

0 komentara Pročitaj više
Probno snimanje za Tango Six 2010 kalendar – Maj 2009

Probno snimanje za Tango Six 2010 kalendar – Maj 2009

Fotografije: Dušan Atlagić

1 komentar Pročitaj više
Isporučen još jedan Aero-East

Isporučen još jedan Aero-East

Fabrika ultra-lakih aviona Aero-East iz Kraljeva isporučila je 13. Novembra na letelištu „13 Maj“ drugi avion iz svoje MXP serije…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj