Prošla godina obeležena je pričom o eventualnom pokretanju novog Erbasa A320 sa novim motorima (NEO – New Engine Option). Služba…
Najveći domaći biz-jet čarter operater „Prince Aviation“ vam u saradnji sa Tango Six-om poklanja 10 primeraka svog kalendara za 2011….
Čitaocima umesto standardno nemaštovitih želja za sretnu novu godinu poklanjam jednu manju ekskluzivu. Noviji snimci u slavu Supergaleba G-4 srpske…
Nagrada igra je završena, pobednicima i ostalima hvala što su učestvovali. Tango Six kalendar napravio je pauzu ove godine. Plan…
Novogodisnji koktel aero-kluba Galeb poceo je pre 15ak minuta u foajeu Muzeja vazduhoplovstva na Surcinu. Predsednik kluba Vladimir Bojovic pozdravio…
Redovnim putnicima poznato je da skoro svaka avio-kompanija nudi frequent flyer programme (FFP). Učlaniti se u iste je jednostavno –…
Fabrika ultra-lakih aviona Aero-East iz Kraljeva isporučila je 13. Novembra na letelištu „13 Maj“ drugi avion iz svoje MXP serije…
Najnoviji komentari
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.
Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!