BEOGRAD – Novinar Radija Slobodna Evropa Dejan Radulović intervjuisao je pre šest godina pilote tadašnje Kraljevine Jugoslavije, devedesetogodišnjake, Albina Starca…
BEOGRAD – Profesor dr. Zlatko Rendulić (92) živi je spomenik jugoslovenskog vazduhoplovnog čuda. Izuzetno vitalan i u desetoj dekadi života…
FARNBORO – Tango Six je na poslednjem vazduhoplovnom sajmu u Farnborou dobio jedinstvenu priliku da zaviri u unutrašnjost jedne od…
PAPUA NOVA GVINEJA – Tango Six vam želi srećnu i uspešnu novu godinu na naš način. Premijera obećanog video izveštaja…
PORT MORESBI, PAPUA NOVA GVINEJA – Specijalno za Tango Six iz jedne od najegzotičnijih lokacija za letenje, sa aerodroma na…
Najnoviji komentari
KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju
@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.
Vladan LJ Parezanovic na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije
tooooooo bravo
KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota
Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.
entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju
Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.
Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?
Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.