Medijska tortura se nastavlja. Taman kad sam stao u odbranu najmlađih pilota našeg ratnog vazduhoplovstva i izneo stav da ih…
Wizz Air je otvaranjem baze na beogradskom aerodromu Nikola Tesla postao prava i direktna konkurencija nacionalnom avio-prevozniku Jat Airways-u. O…
Napomena: Ovo je takozvana preliminarna informacija o nesreći. Istraga je u toku i kao nakon poslednjeg udesa sa fatalnim posledicama…
Bilateralna vojna vežba vojnih vazduhoplovstava Srbije i Rumunije održaće se 12. i 13. Aprila ukoliko vremenski uslovi to budu dozvolili….
Post će biti update-ovan kako informacije budu pristizale. Fotografije sa lica mesta za Tango Six Blog: Boško Braković Policija još…
Početak predavanja Udruženja penzionisanih vojnih letača i padobranaca Srbije posvećenog dešavanjima u Aprilskom ratu. Skup je otvorio komadant ViPVO brigadni…
– nekoliko desetina nemačkih agenata pred rat, samo jedan pod šifrom Omega nije bio otkriven – Luftvafe se trudilo da…
Povodom 22. marta, dana Tehničkog opitnog centra u poslednjem broju magazina Odbrana izašao je tekst o ovoj ustanovi koja se…
Najnoviji komentari
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.