Nove Cessne sleću u Vršac. S model sa Garminom G1000 biće od novembra okosnica SMATSA-ine akademije. Do sada neobjavljne fotografije sa prošlonedeljnog prihvata u fabrici u Independensu.
Video reportaža sa fly in-a povodom kraja letnjeg dela letačke sezone na letelištu 13. Maj pored Zemun Polja.
Tango Six u sledeća dva dana izveštava sa 29. evropskog regionalnog sastanka Međunarodnog udruženja kontrolora letenja koja se održava u Beogradu. Domaćin i organizator konferencije je SRBATCA, Udruženje kontrolora letenja Srbije.
250. raketna brigada organizuje Otvoreni dan u subotu 20. oktobra. Tango Six emituje video snimke bojnih gađanja brigade na prošlogodišnjim manevrima na poligonu Šabla u Bugarskoj. Video predstavlja zaboravljenu veštinu spontane i iskrene promocije aktivnosti „iza scene“ koja inspirišu.
Tango Six istražuje koja je pozadina i koliko ima istine iza vesti da bi estradni menadžer Saša Mirković mogao postati novi direktor Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva.
Feliks Baumgartner skočio je juče, prema preliminarnim FAI podacima, sa 39.045 metara i tom prilikom dostigao brzinu od 373 metra u sekundi odnosno 1342 kilometera na čas što na toj visini odgovara Mahovom broju 1.24!
Posle skoro šest sati iščekivanja videli smo izrazito nenasmejano Feliksovo lice i shvatili da je po sredi još jedno odlaganje. Ono što smo ipak dobili, kao i zvanično zabeleženih 600+ miliona gledalaca širom sveta, je nešto najbliže do sada osećaju koji su imali naši očevi i dedovi 20. jula 1969.
Tango Six Blog i Red Bull vode pet najbržih čitalaca u Muzej Vazduhoplovstva gde ćemo organizovati zajedničko gledanje prenosa celog show-a uživo!
Najnoviji komentari
AI SAKA na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Glupe AI slike. Glup tekst.
Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.
Svarog na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@DuPe Zar ne ne vidi na snimku jedan za drugim pogotci mirv glava nad dnjeprom tj. juzmas fabrikom kao god da je krste?
PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…
Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.