BEG airport status
STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

Nova sezonska regionalna akcija suzbijanja besnila kod divljih životinja počela je pre tri dana iz Smederevske Palanke. STS ponovo mobilisala većinu domaće generalne avijacije uz duplirani broj pilota i dodatak Bugarske kao još jedne zemlje iznad koje će leteti srpske Cesne i Pajperi.

Kako je Tango Six u februaru i najavio, STS avijacija d.o.o nastavlja sa regionalnom akcijom suzbijanja besnila kod divljih životinja iz vazduha. Novine u prolećnoj akciji koja je počela prošle nedelje su duplirani broj pilotskih posada, uključivanje Bugarske u akciju i time značajno povećanje ukupnog projektovanog naleta.

Nikola Aćimović, direktor STS-a ispričao je detalje novog poduhvata za Tango Six:

– Ove sezone polećemo iz Smederevske Palanke i u prvoj fazi je planirano učestvovanje između sedam i devet letelica dok ćemo ubrzo u akciju uključiti i celokupnu sakupljenu flotu privatnih aviona koja će brojati 12 Cesni 172 i Pajper Voriora.

Naše aktivnosti će ukupno trajati tri meseca. Planiramo da izbacimo oko 1.600.000 vakcina iznad Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i od ove akcije iznad Bugarske.

Duplirali smo pilotske posade, tako da će avionima upravljati 24 letača od kojih su većina mladi piloti kojima će ovo biti prvi komercijalni posao. Njima će iskustvom i savetima pomagati starije i kolege, većinom bivši vojni piloti koji su nam kao i u prošlim akcijama okosnica bezbednog i kvalitetnog rada. Dobijanje Bugarske kao nove zemlje još jedan je dokaz ispravnosti našeg  pristupa i posvećenosti ovom specifičnom poslu.

Broj operatera aparata za izbacivanje mamaca ostaće isti, planiramo ukupni nalet od 3.500 časova i posle Smederevske Palanke letećemo sa aerodroma u Kruševcu, zatim sledi kraće baziranje sa Lisičjeg Jarka pa odlazak za Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Bugarsku, ispričao je Aćimović.

(Fotografije: Miloš Mihić)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

В

Размислите да од Директората цивилног ваздухопловства затражите резервацију ваздушног простора у којем намеравате да обављате делатност од изузетног значаја. Са добијеном дозволом/сагласношћу Директората, обратите се Агенцији за контролу летења да би добили право првенства над тренажним летовима војних ваздухоплова…

Odgovori
Pe

Nisam siguran da sam razumeo komentar.

В

Шта би се десило да у исто време у реону у коме планирате да вршите вакцинацију летење планира и војска?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Nenad N Isto sam pomislio, a Pakistan ima PVO kineske i Italijanske proizvodnje. Ovde je rec ne o vaduhoplovstvu nego o politiziranju situacije.Cudno da se insistira kako je , od navedenih tipova aviona koji su, navodno. oboreni, samo Rafal "los" .A oboreni Su-30 je dobar kao i MiG-29?

08. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Vladimir Pise tacno u kojem mestu je nadjena kineska raketa, pogledajte na karti, to je na 300 km od baze odakle leti Rafale.To nije dokaz nicega. Nema nikakvih podataka iz Pakistana jer je to zatvorena zemlja nedemokratskog tipa.

08. May 2025.Pogledaj

Duka na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Ja sam bio jedan od likova koji su pisali ovde ranije, vise puta da je bolje da smo uzeli nesto Kinesko poput J10c... Jeftinije 4 puta a sa pravim naoružanjem i taktikom i bolji od Rafala...Ako smo vec uzeli fk3 od Kineza i stigao je, price da nam se kineski avioni ne bi mogli isporučiti…

08. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@aps @Vladimir Vase licne politicke simpatije veze nemaju sa avijacijom, a Rafal jeste jedan od najboljih aviona danasnjice. Srusen je i F-16 od strane vojske republike srpske pa to ne znaci da je los. Cak je PVO SRJ srusilo i F-16 i F-117,jer u vazdusnim borbama igra uloga i srecni splet okolnosti, ne samo kvalitet…

08. May 2025.Pogledaj

Vladimir na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Strasno... Pri tome Indija ima na sva usta izvikane METEOR (!) rakete, koje mi tesko mozemo nabaviti. A ni sa njima, ni sa "mocnim RBE2 AESA(!)" i strasnim SPECTRE(!) sistemom za ometanje ne moze da parira jeftinom osrednjem kinesko-pakistanskom avionu, koji sama Kina ni ne koristi jer ima mnogo bolje. Sta da se susretne sa…

08. May 2025.Pogledaj