BEG airport status
STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

STS avijacija počela prolećnu akciju vakcinacije divljih životinja iz vazduha

Nova sezonska regionalna akcija suzbijanja besnila kod divljih životinja počela je pre tri dana iz Smederevske Palanke. STS ponovo mobilisala većinu domaće generalne avijacije uz duplirani broj pilota i dodatak Bugarske kao još jedne zemlje iznad koje će leteti srpske Cesne i Pajperi.

Kako je Tango Six u februaru i najavio, STS avijacija d.o.o nastavlja sa regionalnom akcijom suzbijanja besnila kod divljih životinja iz vazduha. Novine u prolećnoj akciji koja je počela prošle nedelje su duplirani broj pilotskih posada, uključivanje Bugarske u akciju i time značajno povećanje ukupnog projektovanog naleta.

Nikola Aćimović, direktor STS-a ispričao je detalje novog poduhvata za Tango Six:

– Ove sezone polećemo iz Smederevske Palanke i u prvoj fazi je planirano učestvovanje između sedam i devet letelica dok ćemo ubrzo u akciju uključiti i celokupnu sakupljenu flotu privatnih aviona koja će brojati 12 Cesni 172 i Pajper Voriora.

Naše aktivnosti će ukupno trajati tri meseca. Planiramo da izbacimo oko 1.600.000 vakcina iznad Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i od ove akcije iznad Bugarske.

Duplirali smo pilotske posade, tako da će avionima upravljati 24 letača od kojih su većina mladi piloti kojima će ovo biti prvi komercijalni posao. Njima će iskustvom i savetima pomagati starije i kolege, većinom bivši vojni piloti koji su nam kao i u prošlim akcijama okosnica bezbednog i kvalitetnog rada. Dobijanje Bugarske kao nove zemlje još jedan je dokaz ispravnosti našeg  pristupa i posvećenosti ovom specifičnom poslu.

Broj operatera aparata za izbacivanje mamaca ostaće isti, planiramo ukupni nalet od 3.500 časova i posle Smederevske Palanke letećemo sa aerodroma u Kruševcu, zatim sledi kraće baziranje sa Lisičjeg Jarka pa odlazak za Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu i Bugarsku, ispričao je Aćimović.

(Fotografije: Miloš Mihić)

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

В

Размислите да од Директората цивилног ваздухопловства затражите резервацију ваздушног простора у којем намеравате да обављате делатност од изузетног значаја. Са добијеном дозволом/сагласношћу Директората, обратите се Агенцији за контролу летења да би добили право првенства над тренажним летовима војних ваздухоплова…

Odgovori
Pe

Nisam siguran da sam razumeo komentar.

В

Шта би се десило да у исто време у реону у коме планирате да вршите вакцинацију летење планира и војска?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Čini mi se da je tad uništeno skladište goriva.Baš je bilo gadno,dosta jakih lančanih eksplozija.

17. Mar 2025.Pogledaj

ivan na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Jasno ko dan! Mislim ne znam šta nije jasno ali čovek nije moglo bolje i jednostavnije od ovog da objasni šta se desilo

17. Mar 2025.Pogledaj

Zoran na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Fantastican tekst imenjace! Drago mi je sto se neke zanimljivosti iz tog rada izlaze na videlo, iako tek nakon 26 godina posle tih desavanja. Kao zanimljivost i predlog za neki novi clanak mogu predloziti da pisete o bugarskom radaru mecka na staroj planini, siguran sam da znate o cemu govorim.

17. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

Da li uz svu sposobost naših posada PVO neko stvarno veruje da bi Amerikanci dozvolili da jedan KC-135, ili B-52 avion od gotovo 50 metara da bude u poziciji da primi pogodak. Brzine na kojima izvode pretakanje su između 250 i 300 čvorova. Minimalno za A-10 ...220 - 230 čvorova. Daleko su oni bili za…

17. Mar 2025.Pogledaj