BEG airport status
Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama Sve je spremno za sutrašnji show. Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama

Na kvalifikacijama uoči četvrte trke Red Bull Air Race takmičenja najbolje vreme, 59. 940 sekundi, postigao je Met Hol. Drugoplasirani je bio Hanes Arč, dok se na trećem mestu našao Pol Bonom sa rezultatom 59.949 sekundi.

Letenje uoči predstojeće trke bilo je test kako za pilote, tako i za letelice, jer je temperatura u glavnom gradu Mađarske bila iznad 30 stepeni Celzijusovih.

Kvalifikacije je gledao i bivši učesnik Red Bull Air Race takmičenja, Majk Mengold. On je jedini koji je titulu šampiona ovog takmičenja poneo dva puta, pri čemu je uspeo da dva puta bude najbrži na trkama u Budimpešti.

DSFX8923
Pred domaćom publikom u novoj mašini. Foto: Dragan Trifunović

– Onaj tim koji svom pilotu obezbedi najbolji „turn arround time“ i maksimalno hlađenje, imaće letelicu koja će postići najveću brzinu i takmičara koja će imati najveću šansu da pobedi. – kaže Mengold.

Rezultati kvalifikacija: Met Hol 59.416 sekundi, Hanes Arč 59.940, Pol Bonom 59.949, Martin Sonka 1:00.272, Majkl Goulian 1:00.545, Nikolas Ajvanov 1:00.782, Jošihajd Muroja 1:00.954, Petar Besenji 1:00.954, Matijas Dolderer 1:01.209, Kirbi Čembliš 1:01.668, Pit Meklaud 1:02.376, Najdžel Lemb 1:02.563, Huan Velarde 1:02.608, Fransoa Le Vot 1:03,688.

Na današnjem „Challenger Class Training 3“, Čileanac Kristjan Bolton zauzeo je prvo mesto. Čeh Petar Kopfštajn bio je drugi, dok je treći bio Francuz Mihael Bražu. Ostala mesta zauzeli su redom: Danijel Rifa , Florian Berger, Petar Podlunsek.

Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović
Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović

Tango Six će izveštavati sa oba dana ovogodišnje trke. Fotografije ćemo objavljivati na našoj Facebook Fan stranici dok ćemo se redovno uživo uključivati preko Periscopa.

Prvo Periscope uključenje pogledajte ovde, kao i preview našeg prvog intervjua –priču sa zvaničnim Red Bull Air Race fotografom, beograđaninom Predragom Vučkovićem.

Još jedan „behind the scenes“ Periscope pogledajte ovde.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj